بنابراین هنوز هم می توانید به دفتر و دانشگاه بروید

در تخفیف Netto آن حتی ارزان تر در 849.99 یورو است. اینجا می گوید دوچرخه الکترونیکی تاشو F820 از Telefunken آماده. بسته به سبک رانندگی، حداکثر برد 45 کیلومتر است، باتری دارای خروجی 270 وات ساعت (به خالص نگاه کنید).

از اعتصاب مگا نیز می توان با دوچرخه یا دوچرخه الکترونیکی خود جلوگیری کرد. در اینجا مشکلی مشابه با اسکوترهای الکترونیکی وجود دارد اگر باران گربه و سگ ببارد. حداقل با دوچرخه میتونی مسافت های طولانی تری را نیز طی کرد تبدیل شود. با دوچرخه برقی، امکانات بر این اساس افزایش می یابد.

اگر هنوز دوچرخه الکترونیکی در دسترس نیست، شاید ارزش نگاه کردن به یکی از این دو پیشنهاد را داشته باشد. فروشگاه اینترنتی Aldi دقیقاً همین را دارد دوچرخه کوهستان برقی R6 Neo V2 از سازنده Sachsenrad در پیشنهاد. با قیمت کاهش یافته 999 یورو، یک دوچرخه الکترونیکی وجود دارد که حداکثر برد 150 کیلومتر را ارائه می دهد و یک باتری 500 وات ساعتی قابل جابجایی دارد (به Aldi نگاهی بیندازید).

Neutron Holdings, Inc.

هیچ چیز در آلمان روز دوشنبه کار نمی کند: حمل و نقل عمومی در طول اعتصاب هشدار دهنده سراسری اتحادیه های کارگری ver.di و EVG فلج شده است. همچنین می‌توان از آسیب‌های شدید در ترافیک اتوبوس و قطار بدون خودروی شخصی خود جلوگیری کرد.

اعتصاب مگا: آلمان ایستاده است

همچنین ارزش نگاهی به Bird را دارد:

پرنده-راید الکتریک

پرنده-راید الکتریک

درست است: دوچرخه های الکترونیکی دیگر نباید تا اعتصاب روز دوشنبه تحویل داده شوند. اختلاف چانه زنی دسته جمعی باید (متاسفانه) هنوز برای مدتی با ما باشد. بنابراین می گوید: برای اعتصاب بعدی آماده شوید!

Bird Rides, Inc.

جایگزین حمل و نقل عمومی: Uber و اشتراک خودرو

اگر اسکوتر الکترونیکی کافی نیست، می توانید به تاکسی یا اوبر تغییر مکان داد تبدیل شود. در اینجا باید هزینه بیشتری برای سفر پرداخت کنید، اما بسته به شرایط آب و هوایی و فاصله تا مقصد، تغییر می تواند ارزشمند باشد. همچنین می‌توان از پیشنهادات اشتراک‌گذاری خودروی محلی استفاده کرد. در صورت امکان، باید در اسرع وقت رزرو کنید.

اسکوترهای الکترونیکی بیشتری در Voi وجود دارد:

Voi – اسکوترهای الکترونیکی برای اجاره

Voi – اسکوترهای الکترونیکی برای اجاره

Uber Technologies, Inc.

درست مانند Lime، می‌توانید از طریق Tier دوچرخه کرایه کنید:

اسکوترهای برقی TIER

اسکوترهای برقی TIER

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Acer ebii: دوچرخه الکترونیکی با هوش مصنوعی و محافظ ضد سرقت

در روز دوشنبه 27 مارس 2023 بخش هایی از حمل و نقل عمومی تقریباً متوقف شده است. اتحادیه های کارگری ver.di و EVG خواستار اعتصاب هشدار دهنده سراسری در مبارزه برای دستمزدهای بیشتر شده اند. این امر بر ترافیک منطقه ای و مسافت های طولانی دویچه بان و همچنین حمل و نقل عمومی محلی در برخی ایالت های فدرال تأثیر می گذارد. اتوبوس ها و ترامواها در انبارها مانده اند.

برای برنامه Lime اینجا را کلیک کنید:

آهک - #RideGreen

آهک – #RideGreen

این دوچرخه الکترونیکی ایسر با پشتیبانی از هوش مصنوعی عرضه می شود:

Tier Mobility SE

به طوری که کارمندان همچنان می توانند بدون ماشین شخصی خود سر کار بیایند، ارزش یک بلوک در گزینه های جایگزین را دارد. دانش آموزان همچنین می توانند از آن برای رفتن به دانشگاه استفاده کنند، درست مانند دانش آموزان به مدرسه.

همراه با همکاران کار البته می تواند نیز کارپولینگ سازمان یافته تبدیل شود. اینها اغلب ارزشمند هستند حتی اگر آلمان در اثر اعتصابات فلج نشده باشد.

در صورت اعتصاب: سوار دوچرخه برقی شوید

Voi Technology Ab

به عنوان یکی اسکوترهای الکترونیکی یک جایگزین احتمالی هستند. بسته به اینکه شغل یا دانشگاه شما چقدر دور است، تغییر به اسکوترهای الکترونیکی می تواند ارزشمند باشد. شناخته شده ترین و بزرگترین ارائه دهندگان در آلمان عبارتند از Lime، Tier، Voi و Bird.

درباره برنامه Uber: