از زمان انتشار آپدیت برای GTA Online، مشکلاتی برای برخی از وسایل نقلیه بازیکنان وجود دارد. اشکال به نظر می رسد بیمه متقابل مرس برای حذف یک بیمه نامه که به وسیله نقلیه بازیکنی که واقعاً نابود شده است اجازه می دهد به سادگی در گاراژ آنها ظاهر شود. بدون این بیمه، وسیله نقلیه پس از تخریب، دیگر پیدا نمی شود و باید دوباره خریداری شود. Rockstar Games در توییتر نوشت که از این موضوع آگاه است و در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد کرد. تا آن زمان، بازیکنان باید با احتیاط رانندگی کنند.

به دلیل یک مشکل در بازی، یک بازیکن GTA Online موتور سیکلت شناور خود را Oppressor MK II از دست داد. وسیله نقلیه ای نسبتاً گران قیمت که به سادگی نمی توان دوباره آن را خرید. این بازیکن با پشتیبانی Rockstar تماس گرفت و وضعیت خود را توضیح داد. خوشبختانه او توانست نشان دهد که قبلا مالک ظالم MK II بوده است. پشتیبانی همدلانه بود و به بازیکن GTA 4,489,060 دلار داد تا دوباره دوچرخه شناور را بخرد. فقط یک صید وجود داشت.

اکنون دانش خود را در مورد GTA با آزمون ما آزمایش کنید:

آیا شما طرفدار نهایی GTA هستید؟

در واقع قیمت ظالم MK II قبلا دو برابر شده است. بنابراین مقدار GTA$ پرداختی بسیار کم است. چیزی که همه چیز را مضحک می کند این است که Rockstar Games باید واقعاً بداند که قیمت وسایل نقلیه درون بازی آنها چقدر است. اما Rockstar Games احتمالاً فقط بهایی را که بازیکنان واقعاً برای وسیله نقلیه می‌پرداختند و GTA دلار کافی برای خرید مجدد وسیله نقلیه را جبران نمی‌کند. باعث خشم بازیکنان شد.

اشکال باعث ناپدید شدن وسایل نقلیه می شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.