این همان چیزی است که می توانید از Ioniq 6 انتظار داشته باشید

این در درجه اول به دلیل دامنه است: تا 610 کیلومتر باید یک سدان برقی کارآمد با شارژ کامل باتری ایجاد کند. این نه تنها برای استفاده روزمره مناسب نیست، بلکه حتی به طور خطرناکی به مدل S پرچمدار تسلا نزدیک می شود. با این ارزش، هیوندای در حال تبدیل شدن به یک جایگزین واقعی و رقابت قوی برای رهبر بازار تسلا از یک سو و دیگر شکارچیان تسلا است. مانند VW.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

هیوندای هم روشن است شخصی سازی گسترده: به عنوان مثال، مقاومت پدال گاز، عملکرد موتور و نیروی فرمان را می توان شخصاً تنظیم کرد. در فضای داخلی، LED ها خلق و خوی متغیر را تضمین می کنند: مشتریان باید بتوانند از بین 64 تفاوت رنگی انتخاب کنند. در مقابل، انتخاب رنگ با 11 رنگ تقریباً کم به نظر می رسد. هیوندای عملکردهای مختلف اطلاعات و سرگرمی را نیز ارائه کرده است.

هیوندای برای اولین بار جانشین خودروی الکتریکی موفق خود Ioniq 5 را نشان داد. اگر کره جنوبی در ابتدا با جزئیات پوشش داده می شد، اکنون بیشتر می دانیم. خودروی الکتریکی جدید هیوندای Ioniq 6 همه چیز را دارد. آیا ما قاتل جدید تسلا را اینجا می بینیم؟

هیوندای قاتل تسلا را معرفی می کند: Ioniq 6 می تواند این کار را انجام دهد

هیوندای Ioniq 6 را در چندین نسخه ارائه می کند: نسخه ای که برای حداکثر برد طراحی شده است با یک باتری 77.4 کیلووات ساعتی عرضه می شود. مشتریان می توانند بین یک یا دو موتور الکتریکی برای قدرت بیشتر یکی را انتخاب کنند. یک نسخه استاندارد با باتری 53 کیلووات ساعتی نیز وجود خواهد داشت. باید به ویژه برای کارایی طراحی شود. موقت مصرف کمتر از 14 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر استبه گفته هیوندای.

آزادی زیادی در انتخاب: Ioniq 6 چندین خودروی الکتریکی در یک است

هیوندای یک خودروی الکتریکی جدید با Ioniq 6 معرفی کرده است. در این میان، جزئیات فنی نیز پس از اینکه کره جنوبی در ابتدا تنها نگاهی به خودروی برقی خود انداختند، علنی شده است. این بدان معنی است که مشتریان بالقوه می توانند در نهایت متوجه شوند که آیا Ioniq 6 انتخاب مناسبی برای بیش از دو هفته پس از اولین برداشت است یا خیر.

هنوز مشخص نیست که Ioniq 6 در نهایت با چه قیمتی عرضه خواهد شد. اما او باید در طبقه متوسط ​​رو به بالا و بالاتر از Ioniq 5 زمین.



منبع

هیوندای با این سدان، دومین خودروی زیربرند الکتریکی خود Ioniq را عرضه می کند. کراس اوور Ioniq 5 که بر روی همین پلتفرم قرار دارد، جایگزین نخواهد شد، اما دامنه آن افزایش خواهد یافت. هیوندای هنوز تاریخ عرضه Ioniq 6 را اعلام نکرده است. اولین خودروها در سال 2022 تحویل داده می شوند. مشتریان قبلاً می توانند یک “درخواست غیر الزام آور برای نقل قول” ارسال کنند.