این برنامه اندروید شما را زیباتر می کند

نسخه:12

البته، هر کاربر می تواند خودش تصمیم بگیرد که آیا این برنامه هنوز در اندروید 13 منطقی است یا خیر. آنچه مسلم است خود گوگل است کمی تنوع بیشتر فراهم کرد، اما حتی با Android 13، تنظیم دقیق واقعی فقط با برنامه های شخص ثالث امکان پذیر است.



منبع

توسعه دهنده: kdrag0n

رهایی:10/01/2003

مجوز:نرم افزار رایگان

Repainter: برنامه محبوب اندروید اکنون به صورت رایگان

در اینجا برنامه Repainter است:

تم های پویا Repainter

تم های پویا Repainter

نه تنها یک مدل پرداخت جدید در Repainter معرفی شد، بلکه یک مدل پرداخت ویژگی های جدید کار کرد. اکنون امکان ذخیره تم ها و تنظیمات ایجاد شده و به اشتراک گذاری آنها با دوستان وجود دارد. در صورت لزوم، اکنون می‌توان با استفاده از جستجوی رنگی، مضامین جدید را نیز یافت (منبع: XDA Developers). تم ها برای پیش نمایش در وب سایت Repainter در دسترس هستند.

تا کنون 4.99 یورو باید برای رنگ آمیزی مجدد روی میز گذاشته می شد. اکنون توسعه دهندگان برنامه نظر خود را تغییر داده اند و ترجیح می دهند مدل فریمیوم را ارائه دهند. بسیاری از ویژگی های زیباسازی اندروید اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند. اگر بیشتر می خواهید، باز هم باید پرداخت کنید.

ویژگی های جدید اندروید 13 به شرح زیر است:

Repainter: تم های اندروید مطابق با خواسته های شما

گوگل در کنار اندروید 12 زبان طراحی Material You را معرفی کرد. حتی اگر این تا حدودی با اندروید 13 گسترش یافته است، امکانات برای سفارشی سازی تم های پویا هنوز تا حدودی محدود است اگر دیگر نمی‌خواهید آن را تحمل کنید، باید به برنامه Repainter kdrag0n نگاهی بیندازید.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

این برنامه قبلاً با قیمت 4.99 یورو در فروشگاه Play موجود بود. خوب وجود دارد Repainter در یک نسخه اولیه رایگان، که در حال حاضر باید برای بسیاری از کاربران کافی باشد. در سه روز اول پس از نصب، همه عملکردها در دسترس هستند، تنها پس از آن کاربران باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با نسخه رایگان باقی بمانند یا هزینه یکباره 9.99 یورو یا 3.99 یورو در سال بپردازند. از هرکسی که قبل از معرفی مدل فریمیوم برای این برنامه پولی پرداخت کرده باشد، درخواستی برای پرداخت مجدد نخواهد داشت.