برای دسترسی به آمار شخصی برای سال 2022، به وب سایت سوییچ بروید و اینجا را کلیک کنید با حساب نینتندو خود وارد شوید. بینش شخصی شده در حال حاضر در دسترس است. این آمار همچنین می تواند به راحتی در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

را بیشترین بازی های انجام شده ممکن است برای برخی بزرگترین شگفتی نباشد. اما ممکن است با یک آمار دیگر متفاوت به نظر برسد: نینتندو لیستی از بازی‌هایی را که «پس از یک استراحت طولانی» دوباره انتخاب کرده‌اید، ارائه می‌کند. شما همچنین می توانید شخصاً ببینید که کدام بازی ها در مدت بیش از سه سال بازی شده اند.

بزرگترین اشتباهات در خرید نینتندو سوییچ:

در اینجا Nintendo Switch Wrapped 2022 است

از آنجایی که رفتار بازی می تواند به سرعت در طول یک سال تغییر کند، Nintendo Switch Wrapped 2022 نیز آماری دارد. فیلتر بر اساس ماه آماده. این به شما امکان می دهد به سرعت ببینید کدام بازی ها در چه زمانی محبوبیت خاصی داشتند (منبع: نینتندو).

سال 2022 هنوز کاملاً به پایان نرسیده است، اما این باعث نشده است که نینتندو در حال حاضر یکی از آن ها را داشته باشد بررسی سالانه سوئیچ شخصی انتشار. هر کسی که دارای سوئیچ است نباید آمار را از دست بدهد. در اینجا، چهره های عینی از یک ادراک ذهنی ایجاد می شوند. دقیقاً مشخص شده است که واقعاً بیشتر زمان را با کدام بازی ها سپری کرده اید.

با این حال، ممکن است شما هیچ داده ای نشان داده نشده است اراده. خود نینتندو بیان می کند که “میزان خاصی از فعالیت بازی” لازم است تا بتوان به طور کلی آمار را پردازش کرد.