این اسمارت خارج از خط می رقصد – همچنین از نظر قیمت

اینگونه است که اسمارت به طور رسمی شماره 1 را معرفی کرد:

برای مدت طولانی، بزرگترین مدل اسمارت تا به امروز، فورفور بود – که به درستی چهار نفره نامیده می شد – با طول تقریبا 3.5 متر. برند سابق مرسدس، که اکنون توسط شرکت مستقر در اشتوتگارت به عنوان سرمایه گذاری مشترک با آن اداره می شود. سازنده چینی جیلی، خودروهای کوچک خود را در حال حاضر می‌سازد از سال 2020 فقط با درایو الکتریکی. این تجربه همچنین باید به نفع مدل جدید باشد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

هوشمند شماره 1: E-SUV جدید ارائه شد

مشتریان علاقه مند می توانند اسمارت جدید را از 18 اکتبر (منبع: اسمارت) سفارش دهند. قبلاً شروع آن برای سپتامبر اعلام شده بود. شماره 1 نه تنها به عنوان یک SUV، بلکه از نظر قیمت نیز غیرمعمول است. با Smart #1 Pro + از 41490 یورو شروع می شود، دو برابر مبلغی که برای دو EQ می پردازید. شماره 1 برابوس با 48990 یورو گران ترین نسخه است.



منبع

با این وجود، اسمارت در حال برنامه‌ریزی یک خودروی الکترونیکی هیجان‌انگیز است: نسخه استارت Pro + در حال حاضر دارای دوربین‌های 360 درجه، دستیارهای رانندگی پیشرفته، پشتیبانی صوتی و چراغ‌های جلو LED است. موارد اضافی گران تر شامل الف سیستم صوتی از Beats در نسخه پریمیوم.

با اسمارت شماره 1، یک خودروی الکتریکی جدید در ماه اکتبر به آلمان خواهد آمد. با این حال، هر کسی که یک خودروی کوچک را به شیوه معمول اسمارت تصور کند، غافلگیر خواهد شد. زیرا دورانی که هوشمندها جزو کوچکترین چیزها در جاده های آلمان بودند به زودی به پایان خواهند رسید. از اسمارت شماره 1 یک SUV جمع و جور تمام الکتریکی خواهد بود و نه تنها در این زمینه سنت شکنی است.

به عنوان یک SUV جمع و جور، شماره 1 تا به حال ابعاد غیر معمولی برای اسمارت با a دارد طول 4.27 متر و عرض 1.82 متر. فقط کافی است در یک پارکینگ در مرکز شهر شلوغ مانند اسمارت فورتیو به پهلو پارک کنید – با شماره 1 شانسی ندارید.

اسمارت شماره 1 در راه است حداقل برد 400 کیلومتر بسته به نسخه: نسخه راه اندازی محدود، نسخه های Pro +، Premium و یک نوع عملکرد با همکاری Brabus ارائه می شود. با این حال، مشتریان نه تنها برای عملکرد بالا در اینجا با قیمت‌های بالاتر، بلکه با کوتاه‌ترین محدوده نیز هزینه می‌پردازند. گفته می‌شود نسخه ارزان‌تر Pro+ 20 کیلومتر جلوتر می‌رود.

خودروی الکتریکی جدید اسمارت گران ترین مدل تا به امروز خواهد بود

با مدل شماره 1، اسمارت جرأت دارد شروعی جدید داشته باشد، که مایه افتخار است. اگر می خواهید اسمارت خود را غیرمعمول ترین اسمارت تا به امروز بنامید، نیازی نیست بیشتر صبر کنید، این خودروی الکتریکی به زودی راه اندازی خواهد شد. اما شما نباید روی یک اسمارت معمولی حساب کنید.

هوشمند شماره 1: SUV الکتریکی در راه رسیدن به خط شروع