اینگونه است که اینترنت خود را با FIFA، DFB و جام جهانی سرگرم می کند

آلمان همچنین تنها کشور بزرگ فوتبالی نیست شکست افتتاحیه شروع شده است. آرژانتین نیز پس از بازی 1 همچنان در طناب است:

این شبکه راه‌های زیادی پیدا می‌کند، شروع ناموفق تیم ملی آلمان و مشکلات سهل انگاری کردن:

اولین حضور تیم آلمانی در قطر پشت سر ماست. آلمان با شکست در مرحله مقدماتی که متاسفانه دیگر مشخص نیست، جام جهانی 2022 را نیز آغاز خواهد کرد. در حالی که هواداران آلمانی عزادار هستند، لذت پیروزی تاریخی بر حریف ژاپن بسیار زیاد است. و آنلاین؟ شبکه نظرات و میم های مربوط به بازی را جمع آوری می کند. ما تعدادی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

شروع جام جهانی تیم آلمان: اینترنت از جا در نمی آید

در همین حال، این کاربر توییتر یادآوری می کند که آن را یکی دیگر از تیم های آلمانی بسیار موفق هستند:

اما نظر دیگری نیز وجود دارد. طبق اساسنامه فیفا و همچنین به عقیده بسیاری از هواداران، فوتبال – یا به طور کلی ورزش – در واقع باید غیرسیاسی باشد. از سوی دیگر، بازیکنان با عملکرد خود جایگاه خود را نشان داده اند که نه تنها محبوبیت دارد:

و اگر فقط به خود زحمت دهید ترتیب وقایع را برعکس کنید، خنده هم خواهید گرفت:

ژاپن جشن می گیرد: گذرگاه شیبویا به یک مایل هوادار تبدیل می شود – با محدودیت

یک موازی شناخته شده از دنیای انیمه اغلب استفاده می شود:

اظهارات بازیکنان ملی در همه جا با استقبال مواجه نشد. این اعتراض به اندازه کافی برای این کاربر توییتر پیش نمی رود:

شروع تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 به اشتباه انجامید. در کل فوتبال آلمان نباید در این مورد اختلاف نظر وجود داشته باشد. وضعیت در مورد رتبه بندی اقدامات مربوط به بازی متفاوت است. ما تعدادی از بهترین نظرات را از سراسر وب برای شما انتخاب کرده ایم.

این پست همچنین موفقیت ژاپن را جشن می گیرد:

خنده ندارد: تیم آلمان به وضعیت جدی اشاره می کند

همه طرفداران فوتبال آلمان حس شوخ طبعی خود را از دست نداده اند، همانطور که این تصویر باید ثابت کند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با این حال، در جای دیگر، این پاداش است که بازیکنان حداقل نارضایتی خود را آشکار کنند:

اما حتی قبل از این نتیجه غافلگیر کننده، فوتبالیست های آلمانی شور و هیجانی به پا کردند. یازده نفر در حالی که دستانشان جلوی دهانشان بود برای عکس تیمی (همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود) جلوی دوربین ها رفتند. بالاخره وجود دارد مشکلات و مسائل جدی مربوط به این جام جهانی، که با وجود نظرات خنده دار جامعه آنلاین شایسته توجه هستند.

در این میان در ژاپن حال و هوای جشن وجود دارد. هواداران به تقاطع معروف جهان در شیبویا (توکیو) هجوم بردند و پس از پیروزی تیمشان جشن گرفتند. با وجود جشن وحشیانه، تقاطع مجدداً در هر مرحله از چراغ راهنمایی قرمز پاک شد:

ینس واینرایش، روزنامه‌نگار ورزشی انتقاد خود را به وضوح بیان می‌کند که به جای مسئولین فیفا و DFB، تیم یا سیاستمداران باید کاملاً متفاوت رفتار می‌کردند: