از دست دادن واقعیت در تسلا؟ سازنده خودروهای الکترونیکی برنامه های آشکاری برای آلمان دارد

تسلا تولید کننده خودروهای برتر است. این سازنده آمریکایی خودروهای الکتریکی را به یک پدیده انبوه تبدیل کرده است. رئیس تسلا، ایلان ماسک، هنوز هم از بسیاری جهات با ماشین خود رفتار می کند. اما حتی با وجود پروازهای بلند مداوم، برنامه ها برای آلمان به نظر نمی رسد که چیزی از آن حاصل شود.

تسلا

طرح آشکار تسلا: دو برابر شدن با وجود تورم و بحران

تسلا باید به این هدف ادامه دهد. یکی از مسئولین آلمان این موضوع را به Automobilwoche (از طریق Teslamag) تایید کرده است. این دو برابر شدن مجدد به این معنی است که تسلا تا پایان دسامبر در مجموع حدود 80000 خودروی الکترونیکی فروخته شد باید داشته باشد. بنابراین هنوز بیش از 55000 قطعه گم شده تنها در آلمان وجود دارد.

در سال جاری، 24734 دستگاه تسلا تا پایان آگوست فروخته شده است. متناظر تاکنون تنها 37 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش داشته است. در پایان سه ماهه سوم، باید چند مورد دیگر در ماه سپتامبر وجود داشته باشد که طبق معمول تسلا، محموله‌های بزرگ کارخانه‌های عظیم آسیایی به اروپا می‌رسند. با این وجود، به نظر نمی رسد تا کنون دو برابر شده است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

مشخصات سخت و غیر واقعی به نظر می رسد. دو برابر شدن فروش، در حالی که در آلمان تورم به ارتفاعات سرگیجه آور نوسان می کند، به سختی امکان پذیر به نظر می رسد. تسلا نیز چندین بار قیمت ها را افزایش داده است. فقط تعداد کمی از آلمانی ها هنوز اینقدر پول دارند. اما به دلیل طولانی بودن زمان تحویل، مشتریان جدید برای رسیدن به هدف سالانه اهمیت چندانی ندارند. بنابراین وضعیت نظم باید هدف را مشخص کند.

ایلان ماسک نباید به این زودی ها نگرانی مالی داشته باشد. اینها شرکت های او هستند:

به خاطر آن خودرو الکترونیکی نخرید: 60 درصد آلمانی ها هیچ پولی ندارند

تسلا در سال 2021 39714 خودروی الکتریکی را در آلمان فروخت و به مشتریان تحویل داد. بنابراین هدف دوبرابر کردن ارقام فروش سال به سال بیش از حد محقق شده است. مقایسه سال به سال 2021 و 2020 افزایش 138 درصدی را نشان می دهد. ولی نشانه های سال 2022 بسیار دور از انتظار است.

علاوه بر این، تسلا به دلیل جهش تولید در پایان سال شناخته شده است – از جمله، برای دستیابی به اهداف غالباً عالی تعیین شده توسط بخش اجرایی ایلان ماسک. این اولین باری نیست که تسلا خیلی فراتر از انتظارات است. تا چند ماه دیگر می دانیم که آیا این بار هم می توانیم موفق شویم.



منبع