اجاره خورشیدی به جای خرید – آیا ارائه دهنده جدی است؟

بله، Enpal یک شرکت معتبر انرژی خورشیدی و یکی از شناخته شده ترین ها در بازار آلمان است که انرژی خورشیدی را برای اجاره ارائه می دهد! این شرکت تاکنون جوایز متعددی را کسب کرده و جوایز زیر را از جمله جوایز زیر دریافت کرده است:

  • جایزه اقتصاد بعدی 2022 (جایزه پایداری آلمان)
  • جایزه KfW Gründer 2022 (شرکت هایی با مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی مورد تجلیل قرار می گیرند.
  • قهرمان رشد FOCUS 2023

اینها تنها تعدادی از جوایز متعدد هستند. همچنین در رتبه بندی مشتریان در Trustpilot انپال با 4.3 از 5 ستاره امتیاز عالی کسب می کند. 66% به شرکت پنج ستاره می دهند. با این حال، مانند هر شرکت دیگری، رتبه‌بندی‌های یک ستاره با ۱۲ درصد وجود دارد. در رتبه بندی های یک ستاره، اشتباهات محاسباتی و خدمات ضعیف به طور خاص مورد انتقاد قرار می گیرند، مشتریان در مورد چاپ کوچک در قراردادها هشدار می دهند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

با این ترفندها از کیف پول خود و محیط زیست محافظت می کنید.

انپال چه ویژگی خاصی دارد؟

اصولاً همیشه خواندن دقیق قراردادها و توجه به حروف ریز اهمیت دارد. اگر در مورد برخی از قسمت‌ها مطمئن نیستید، بهتر است یک سؤال را زیاد بپرسید تا تعداد کمی.

Enpal یک شرکت انرژی خورشیدی آلمانی مستقر در برلین است که در سال 2017 تاسیس شد و اکنون بیش از 45000 مشتری دارد. این شرکت به ویژه از سال 2021 به سرعت رشد کرده است و جوایز متعددی از جمله جایزه خانه هوشمند آلمان، برنده شد. دامنه نیز افزایش یافته است، زیرا به غیر از سیستم های فتوولتائیک، اکنون پمپ های حرارتی و جعبه های دیواری نیز وجود دارد.

سیستم های خورشیدی گران هستند. اگر یک خانه متوسط ​​به مساحت 80 متر مربع را به عنوان مثال در نظر بگیریم که توسط دو بزرگسال و دو نوجوان اشغال شده است، می توان منظومه شمسی حدود 8000 تا 15000 یورو
هزینه ها

قیمت اجاره سیستم خورشیدی Enpal از 116 یورو در ماه شروع کنید. هر چه سیستم قدرتمندتر باشد، قیمت اجاره ماهانه بالاتر است. همچنین هیجان انگیز است که انپال سیستم ها را به صورت رایگان نصب می کند و پرداخت فقط زمانی است که سیستم خورشیدی واقعاً برق تولید می کند. مشتریان از زمان نصب شش ماه فرصت دارند تا در مورد اجاره یا خرید تصمیم بگیرند.

در این ویدیو به شما نشان می دهیم ترفندهایی که ترجیح می دهید در هزینه های انرژی و گرمایش صرفه جویی نکنید:

آیا انپال جدی است؟

هزینه های سیستم های خورشیدی به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال عملکرد سیستم، ماژول های خورشیدی، نصب و بسیاری موارد دیگر. با این حال، اگر منظومه شمسی می‌خواهید که واقعاً کاربرد داشته باشد، یعنی قدرت بیشتری نیز تولید کند، ممکن است بسیار گران باشد. بسیاری از مردم آن را نمی خواهند یا نمی توانند بپردازند. اینجاست که Enpal وارد عمل می شود، زیرا این شرکت در حال حاضر سیستم های خورشیدی را نیز می فروشد، اما برای آن شناخته شده است گزینه لیزینگ

Enpal: انرژی خورشیدی برای اجاره!

انرژی خورشیدی برای اجاره؟ انپال آن را ممکن می کند و آنچه را که مدتی در ایالات متحده ممکن بود به آلمان می آورد. اما آیا این شرکت جدی است؟

اگر برای خودمان از آن استفاده کنیم، خورشید بزرگترین منبع انرژی ماست. با سیستم های خورشیدی می توان هزینه های برق را کاهش داد و همچنین می توانید کمی از آن استفاده کنید استقلال از تامین کنندگان برق هدیه دادن. Enpal یک راه حل کامل با سیستم خورشیدی، ذخیره انرژی، جعبه دیواری و اپلیکیشن ارائه می دهد که می تواند مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.