آمازون موفق به کسب موفقیت در سینما شد



همین چند هفته پیش باید پول زیادی را در سینما برای این فیلم پرفروش پرداخت می‌کردید، اما اکنون آمازون پرایم ویدیو در حال تصاحب موفق سینمای فعلی «Creed III – Rocky’s Legacy» است. اگر اشتراک پرایم دارید، در هزینه اجاره تقریباً 5 یورو صرفه جویی می کنید.

جدید در Amazon Prime Video: “Creed III – Rocky’s Legacy” بدون هزینه اضافی

اگر اشتراک پرایم از آمازون دارید، می توانید Creed III – Rocky’s Legacy مستقیماً از 9 ژوئن به عنوان بخشی از نرخ ثابت Amazon Prime Video. پس از آن دیگر هزینه اضافی وجود ندارد. در غیر این صورت، آمازون کمتر از 5 یورو برای وام دریافت می کند (به آمازون مراجعه کنید).

در حال حاضر است قسمت سوم اسپین آف معروف و محبوب به سری فیلم های راکی ​​و دنباله مستقیم Creed II 2018. سیلوستر استالونه ممکن است رفته باشد، اما مایکل بی جردن هنوز آنجاست. این بار بازیگر اصلی مستقیماً روی صندلی کارگردانی می نشیند و به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می کرد.

نگاهی به تریلر:

Creed III – Final Trailer آلمانی

این فیلم تنها از ماه مارس در سینماها اکران شده است و اکنون مدت کوتاهی بعد مستقیماً در Amazon Prime Video قابل مشاهده است. تاکنون، ما فقط چنین فاصله‌های کوتاهی را از دیزنی می‌دانیم، اگرچه آمازون امسال یک فیلم سینمایی را مدتی بعد با «هوا: پرتاب بزرگ» وارد برنامه استریم کرد.

تا به امروز، Creed III – Rocky’s Legacy کمی بیش از 270 میلیون دلار در گیشه فروش داشته است. در حال حاضر، این برای شماره 6 در جدول امتیازات امسال کافی است (منبع: Box Office Mojo).

این فیلم مورد پسند تماشاگران و منتقدان قرار گرفته است

IMDb در ابتدا امتیاز نسبتاً متوسط ​​خوب 6.9 را نشان می دهد. منتقدان حرفه‌ای در Rotten Tomatoes متقاعدتر بودند – 88 درصد تایید یک بیانیه واضح است. حال و هوای تماشاگران واضح تر است، چون 96 درصد از آنها فکر می کنند فیلم فوق العاده است.

به طور خلاصه: قطعاً باید به «Creed III – Rocky’s Legacy» در ماه ژوئن در Amazon Prime Video فرصت دهید.

خوب است بدانید: هر دو در حال حاضر می توانید قسمت اول و دوم را در پرایم ویدیو تماشا کنید. اگر هنوز سری فیلم ها را نمی شناسید، باید دنبال کنید و اکنون این فرصت را دارید که این کار را انجام دهید:

هر دو فیلم به اندازه قسمت فعلی مجموعه قانع کننده بودند. چه هدیه فوق العاده برای سیب زمینی کاناپهکسانی که دوست ندارند به سینما بروند، اما همچنان از سرگرمی های فیلم درجه یک قدردانی می کنند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع