آیا شما متخصص Assassin’s Creed هستید؟ آیا با مبارزه ابدی بین قاتلان و معبدها آشنا هستید؟ ما دانش شما را در مورد سری های موفق یوبی سافت در آزمون سخت خود آزمایش خواهیم کرد – چقدر خوب عمل می کنید؟

چه چین، چه مصر یا انقلاب فرانسه: سری Assassin’s Creed ما را به مکان های جالب بسیاری در جهان برده است. هرچه بازی های بیشتری منتشر شود، دانش بیشتری در آنها منتقل می شود. و این چیزی است که در آزمون زیر از شما خواسته می شود.

مسابقه The Assassin’s Creed: Fact and Fiction

شخصیت‌ها، مکان‌ها یا رویدادهای تاریخی: در اینجا سؤالاتی در مورد هر موضوعی و البته در مورد هر بازی شناخته شده در سری Assassin پیدا خواهید کرد. بنابراین می توانید بلند شوید بسیاری از شگفتی ها خوشحال باش.

صحبت از شگفتی ها: احتمالاً هنوز برخی از این تخم مرغ های عید پاک را کشف نکرده اید.

در حالی که Assassin’s Creed: Origins شما را به ریشه های Assassin Brotherhood می برد، می توانید در Assassin’s Creed: Odyssey از یونان باستان شگفت زده شوید و در Assassin’s Creed: Valhalla انگلستان را فتح کنید.

اما آیا تمام بازی ها را دقیقاً به خاطر دارید؟ آزمون ما را پاس کنید و متوجه شوید که آیا واقعاً در این زمینه متخصص هستید یا خیر. البته خوشحال می شویم اگر نتیجه خود را در نظرات فیس بوک بعد از آن به ما اطلاع دهید!