گوگل نفس راحتی می کشد: سامسونگ در حال عقب نشینی است

این خبر خوبی برای گوگل است. هر دو شرکت بسیار به یکدیگر وابسته هستند. گوگل میلیاردها دلار به سامسونگ می پردازد تا به عنوان موتور جستجو در گوشی های هوشمند ظاهر شود. در نتیجه، گوگل نیز به نوبه خود درآمد زیادی از تبلیغات به دست می آورد. اگر سامسونگ خود را تغییر می داد، می توانست بر تولیدکنندگان دیگر نیز تأثیر بگذارد. بنابراین این یک تصمیم مهم برای گوگل است.

علاوه بر این، سامسونگ مطمئن نیستم که بازار چه واکنشی نشان خواهد داد. این در درجه اول به معنای مشتریانی است که با گوگل جستجو نمی کنند، بلکه با بینگ جستجو می کنند.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، گفته می شود سامسونگ اکنون این برنامه ها را حل کرده است. باید اینطور باشد دلایل متعددی دارد. اول از همه، سامسونگ احتمالاً از عواقب Google در صورت انجام چنین شکستی در موتور جستجو می ترسد. سامسونگ از اندروید، بسیاری از خدمات گوگل استفاده می کند و همچنین تامین کننده محصولات گوگل است.

اگر صاحب یک گوشی سامسونگ هستید، باید این نکات را بدانید:

گوگل می تواند نفس راحتی بکشد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

در چند ماه گذشته واقعاً همه چیز برای Google به خوبی پیش نرفت. اول اینکه شوک توسط ChatGPT، که باعث شد شرکت هشدار قرمز اعلام کند و سپس ناگهان سامسونگ می خواست جدا شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زمانی که شایعاتی مبنی بر تغییر جهت گوشی‌های اندرویدی سامسونگ توسط سامسونگ منتشر شد، حتماً گوگل احساس می‌کرد که قلبش فرو می‌رود. اگر بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان این تغییر را انجام دهد، سایر شرکت‌ها نیز می‌توانند از آن پیروی کنند. اکنون همه چیز روشن است.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ همچنان به گوگل متکی است

این توجه همچنین به ChatGPT مربوط می شد، زیرا سامسونگ در حال بررسی انتقال به مایکروسافت بود. نه اینکه به طور ناگهانی ویندوز را روی گوشی های هوشمند خود نصب کند، بلکه به برای جایگزینی موتور جستجوی پیش فرض. به جای گوگل، بینگ باید در آنجا فعال شود. از آنجایی که بسیاری از کاربران موتور جستجوی پیش فرض را تغییر نمی دهند، این یک فاجعه برای گوگل خواهد بود.