نکته قابل توجه مودم LTE است. مانند بسیاری از گوشی های هوشمند، شما این کار را دارید امکان قرار دادن دو سیم کارت نانو به طور همزمان، اگر بدون گسترش حافظه انجام دهید. سیم کارت Aldi Talk با اعتبار 10 یورو از قبل در محدوده تحویل گنجانده شده است. تبلت اندرویدی خیلی بزرگ نیست و 480 گرم است. مدیون در مجموع چهار بلندگو، دو دوربین با 5 و 2 مگاپیکسل و یک پورت USB-C را در بدنه فلزی باریک خود نصب کرده است. بنابراین در مجموع یک دستگاه محکم نسبت به قیمت.

آنچه باید در مورد آلدی بدانید:

تبلت اندروید آلدی چه می کند؟

Medion Lifetab P10752 (MD60782) را می توانید از 1 ژوئن 2023 در فروشگاه اینترنتی Aldi تهیه کنید. با قیمت فقط 199 یورو (مشاهده در Aldi در فروشگاه آنلاین). هزینه حمل و نقل نیز وجود دارد. مدل جدیدتری هست که چند ماه پیش با همین قیمت در آلمان فروخته شد. یک تبلت مشابه سامسونگ با نیمی از حافظه داخلی 220 یورو قیمت دارد (به آمازون مراجعه کنید). این نشان می دهد که قیمت Aldi چقدر خوب است.

به پیشنهاد Aldi در فروشگاه آنلاین

شما سخت افزار بسیار زیادی را با قیمت 199 یورو دریافت می کنید. این شامل الف است صفحه نمایش 10.36 اینچی با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل. این تبلت دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک است که با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. مورد دوم را می توان با استفاده از کارت microSD گسترش داد. از اندروید 11 به عنوان سیستم عامل استفاده می شود. طبق گفته مدیون، به‌روزرسانی اندروید 12 ارائه خواهد شد.