آلدی هفته آینده گریل گازی با کارکرد ویژه می فروشد

اساساً برای همه کسانی که فقط یک گریل گاز ندارند، بلکه دوست دارند چیزی بپزند یا چیزی را در ووک تهیه کنند. خیلی بزرگ نیست و با قیمت 189 یورو نیز مقرون به صرفه است. در کل مدل خیلی جالبیه اگر کباب پز سیار گاز می خواهید، آلدی نیز یک مدل پیشنهادی دارد.



منبع

اگر به دنبال یک کباب پز گازی جدید برای تابستان پیش رو هستید که نه تنها برای کباب کردن مناسب باشد، بلکه چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشد، می توانید هفته آینده به Aldi ضربه بزنید. با استفاده از این گریل گازی می توانید خلاقیت خود را آزاد کنید.

آلدی گریل گاز با اجاق گاز را به قیمت 189 یورو می فروشد

گریل گاز مزایای زیادی دارد:

خرید گریل گاز آلدی برای چه کسانی ارزش خریدن دارد؟

در تخفیفان Aldi، هنگام شروع فصل کباب کردن یا در حال اجرا، منقل های گازی به طور مرتب فروخته می شوند. با Enders Cosmo 3 مناقصه کنید الدی شمالی و جنوبی از 30 مارس 2023 یک مدل بسیار خاص فقط با 189 یورو (به Aldi نگاه کنید). با این گریل گازی نه تنها می توانید یک قابلمه را گرم کنید، بلکه به راحتی آن را تبدیل کنید و از وک استفاده کنید. این یک پیشنهاد محلی در شعب Aldi Nord و Süd است.

نکته قابل توجه داستان این است که می توانید از گریل گازی برای تهیه غذای کبابی و پخت همزمان استفاده کنید. گریل گاز گنجانده شده است به دو منطقه تقسیم شده است و با یک مانع کوچک از هم جدا می شود تا گرما در جایی که می خواهید باقی بماند. این باعث می شود کباب کردن و پختن همزمان فوق العاده باشد. گرما به راحتی با صفحه ها کنترل می شود، بنابراین می توانید در تابستان که هوا خوب است غذاهای مختلف را امتحان کنید.

Enders Cosmo 3 در مجموع دارای سه مشعل گازی است که یکی از آنهاست توان کل 4.5 کیلو وات خود. شما یک رنده فولادی ضد زنگ تقسیم می کنید که به راحتی تمیز می شود و گرما را به خوبی توزیع می کند. من طراحی گریل گاز را ساده اما شیک توصیف می کنم. می توانید یک بطری گاز 5 کیلوگرمی را در زیر گریل گاز قرار دهید. محدوده تحویل علاوه بر گریل گاز، شلنگ و تنظیم کننده فشار نیز می باشد. بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک بطری گاز است و می توانید شروع کنید.