آخری اجاق گاز را خاموش می کند

با این حال، این بدان معنا نیست که آئودی فوراً استفاده از موتورهای احتراقی را متوقف خواهد کرد. نسل آخر و تازه توسعه یافته ای وجود خواهد داشت – و آنها می خواهند آن را “تا حد امکان زیبا” کنند. با این وجود، تمرکز بر خودروی الکتریکی است: به طور کلی، آئودی می خواهد 20 مدل جدید تا سال 2025 معرفی، بیش از نیمی از اینها الکتریکی خواهد بود. اولین مورد آئودی Q6 e-tron است.

رفت و آمد بین اتحادیه اروپا و وزیر حمل و نقل فدرال فولکر ویسینگ نباید این را تغییر دهد. با خود محاصره از آخرین تصمیم از ممنوعیت موتورهای احتراقی از سال 2035 Wissing در حال حاضر تولیدکنندگان و خریداران را به طور یکسان در بلاتکلیفی نگه داشته است. صنعت خودرو در مورد موضع خود در مورد ممنوعیت تقسیم شده است.

“ما خداحافظی با موتور احتراقی قطعی است.» مارکوس دوزمان، رئیس آئودی، در مصاحبه با Handelsblatt هیچ شکی در مورد همسویی شرکت اینگولشتات باقی نگذاشت. از سال 2026، کل نمونه کارها نیز به صورت برقی ارائه می شود، تا ده سال دیگر 2033 آخرین موتور احتراقی که از خط مونتاژ خارج شد.

لوگوی جدید آئودی با جزئیات

اشباع الکتریکی در راه است: آئودی بیش از 10 خودروی الکتریکی جدید به بازار می آورد

او باید یک برش ایجاد کند، زیرا پسوند نام e-tron احتمالا آینده ای با شرکت Ingolstadt ندارد. اتفاقاً رئیس آئودی همچنین تأیید کرد که خودروهای الکتریکی در آینده دارای یک عدد زوج به عنوان نام مدل خواهند بود. احتراق ها موارد عجیب و غریب را دریافت می کنند. بنابراین دیگر نیازی به برچسب e-tron برای تمایز نیست.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

چیزهای زیادی در آئودی جدید است و لوگو به تازگی اصلاح شده است:

در حالی که پایان کار موتورهای احتراقی بین آلمان و اتحادیه اروپا هنوز در تعادل است، بین خریداران و سازندگان خودرو عدم اطمینان وجود دارد. مارکوس دوزمان، رئیس آئودی، می‌گوید این دقیقاً همان چیزی است که نباید بیفتد. برای او یک چیز مسلم است: هرکسی که به موتور احتراقی بچسبد، به خودش لطفی نمی کند.

رئیس آئودی به این نتیجه رسیده است: موتورهای احتراقی را زودتر متوقف کنید

به نظر او دلیل این است کاهش تقاضا برای خودروهای با موتورهای احتراق داخلی افزایش قیمت سوخت و افزایش آینده حمل و نقل الکترونیکی علاقه مشتریان به موتورهای احتراقی را کاهش می دهد. حجم فروش کمتر و مقررات زیست محیطی سخت تر، افزایش قیمت آخرین خودروهای بنزینی و دیزلی را تضمین می کند، که به نوبه خود آنها را برای مشتریان کمتری جالب می کند. برای موتورهای احتراقی، مارپیچ رو به پایین سرعت را افزایش می دهد.

دوزمن از این تاخیر انتقاد می کند: «ما سیاستمداران می خواهیم وضوح فناوریاما او نمی خواهد ریسک کند. در حالی که BMW، برای مثال، به ساختن بر روی طیف گسترده ای از درایوها ادامه می دهد، رئیس آئودی می گوید: “هرکسی که آخرین موتور احتراقی را توسعه دهد باید پول زیادی خرج کند.” پولی که به نظر نمی رسد بخواهد خرج کند.