تلفن همراه + هدفون + تعرفه 15 گیگابایتی با نازلترین قیمت

ویدئو: چگونه بفهمیم تعرفه ارزان است یا نه:

همچنین ارزان: شیائومی ردمی نوت 11

در اینجا تمام شباهت ها و تفاوت های گوشی های هوشمند جدید شیائومی ردمی نوت 11 را بیابید.

اگر یک گوشی هوشمند با عملکرد کمتر برای شما کافی است و حتی باید ارزان تر باشد، ما یک گوشی معمولی را توصیه می کنیم شیائومی ردمی نوت 11. این نیز با Curved در بسته تعرفه موجود است، اما فقط با 10 گیگابایت حجم داده برای 11.99 یورو در ماه (پیشنهاد را در Curved ببینید). همچنین یک پیشنهاد بسیار ارزان است، اما مدل Pro، از جمله، دارای صفحه نمایش بهتر، پردازنده قوی تر و دوربین با وضوح بالاتر است.

به پیشنهاد Redmi Note 11 در Curved

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شیائومی با Redmi Note 11 Pro 5G یک گوشی هوشمند شیک با نسبت قیمت به عملکرد عالی ارائه کرد. در Curved می‌توانید خوراک گوشی‌های هوشمند شامل تعرفه را با قیمتی بسیار پایین دریافت کنید. برای 17.99 یورو در ماه در کنار تلفن همراه نیز وجود دارد Redmi Buds 2 هدفون بلوتوث و نرخ ثابت تمام شبکه/پیامک 15 گیگابایت کمک هزینه داده (به پیشنهاد در Curved مراجعه کنید). هزینه های یک بار فقط 5.99 یورو (پرداخت اضافی به اضافه حمل و نقل) است، هیچ هزینه ای برای اتصال وجود ندارد. یک معامله برتر مطلق برای هر کسی که به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی بسیار مجهز شامل تعرفه است و نمی خواهد برای آن هزینه زیادی بپردازد.

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان آن را ماهانه لغو کرد.

Curved در حال حاضر یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای طرفداران شیائومی ارائه می کند. شما گوشی اندرویدی بسیار مجهز Redmi Note 11 Pro را به همراه تعرفه Redmi Buds 3 و 15 گیگابایتی با قیمت بسیار پایین دریافت می کنید. ما تمام هزینه ها را محاسبه کردیم و نشان دادیم که چرا معامله ارزش آن را دارد.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G با قرارداد ارزان در Curved

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: آبی Allnet Plus
  • شبکه: o2
  • 15 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 25 مگابایت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

بسته نرم افزاری شیائومی در Curved: به همین دلیل است که این پیشنهاد ارزشش را دارد

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
17.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
0 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
437.75 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
270 یورو (تلفن همراه) + 30 یورو (جوانه)
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
137.75 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 5.74 یورو
به پیشنهاد در Curved.de

که شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G با 128 و 6 گیگابایت رم با توجه به مقایسه قیمت ایده آل، در حال حاضر حداقل 270 یورو قیمت دارد، برای Redmi Buds 3 حدود 30 یورو هزینه دارد. اگر این مبالغ را از مجموع هزینه ها در مدت حداقل 24 کم کنید، 137.75 یورو برای تعرفه باقی می ماند. متناظر 5.74 یورو در ماه – قیمت بسیار پایین برای Allnet/SMS با نرخ ثابت با 15 گیگابایت حجم داده. برای مقایسه: بدون تلفن همراه، تعرفه 14.99 یورو در ماه هزینه دارد.