چگونه مشتریان افزایش قیمت را به تاخیر می اندازند

آمازون در حال حاضر مشتریان Prime خود را از طریق ایمیل در این مورد مطلع می کند. در این اطلاعیه آمده است که قیمت های جدید از 15 سپتامبر اعمال می شود اما بلافاصله به همه مشترکین ضربه نمی زند. در عوض، این تغییر با اولین پرداخت پس از 15 سپتامبر انجام می شود.

آیا Prime Video گزینه مناسبی برای پخش جریانی برای شما است؟ مقایسه ما کمک می کند:

نسخه:1.0.88

آمازون پرایم گران تر می شود. تماشای سریال‌ها یا فیلم‌ها و همچنین تحویل سریع محبوب بدون هزینه ارسال اضافی به زودی فقط با پول بیشتر در دسترس خواهند بود. این مرحله تعجب آور نیست، اما آمازون تنها در حال حاضر به کارت های خود اجازه داده است تا میزان حق بیمه را بررسی کنند. بنابراین همچنان می توانید افزایش آبدار قیمت را به تاخیر بیندازید.

آمازون قیمت های Prime را افزایش می دهد: اشتراک سالانه به 90 یورو می رسد

زبان ها:انگلیسی آلمانی

آمازون جدی می شود: اشتراک Prime برای مشتریان در آلمان گران تر می شود. از 15 سپتامبر 2022، قیمت ماهانه از 7.99 تا 8.99 یورو. اگر تصمیم به پرداخت سالانه دارید، باید یک جهش قیمت حتی بیشتر را بپذیرید: به جای 69 یورو، 89.90 یورو پرداخت می شود.

که مشکل برای مشتریان فعلی: شما نمی توانید فقط تاریخ پرداخت خود را عقب بیندازید و قیمت های جدید را تا زمانی که ممکن است به تاخیر بیندازید. بلکه تاریخ به شروع اشتراک شما بستگی دارد. همانطور که آمازون اطلاع داده است، می توانید دوره پرداخت خود را در حساب آمازون مشاهده کنید. به این ترتیب شما دقیقا متوجه خواهید شد که افزایش قیمت چه زمانی به شما ضربه خواهد زد.

آمازون در اطلاعیه خود دلیل افزایش قیمت ها را ذکر کرده است “تغییرات کلی و قابل توجه هزینه های ناشی از تورم”. در واقع، قیمت‌های جدید برای آلمان برای مدت طولانی‌تری از فاز قیمت‌های بالا فعلی انتظار می‌رود. اخیراً، پس از افزایش قیمت در ایالات متحده در زمستان، گامی مشابه برای بازار آلمان انتظار می رفت.



منبع به‌ویژه مشتریان جدید هنوز هم می‌توانند قیمت‌های قدیمی را تضمین کنند: تاکتیک پس‌انداز عالی این است که در 14 سپتامبر اشتراک Prime را بگیرید و پرداخت سالانه را انتخاب کنید. بنابراین همچنان می‌توانید سریال‌ها، فیلم‌ها، تحویل اولیه و سایر خدمات ارائه شده را تماشا کنید یک سال بیشتر با قیمت قبلی اگر مطمئن نیستید، از نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه با Amazon Prime استفاده کنید (مشاهده در آمازون).