بهترین جاروبرقی های سیمی از Bosch, Miele & Co.

مزایای:

  • طراحی شیک
  • قدرت مکش خوب

با تشکر از کیسه او جاروبرقی کاملا بهداشتی کار می کند. از آنجایی که کل کیسه خالی می شود، فقط با گرد و غبار مکیده شده تماس محدودی دارید – راه حل خوبی برای افراد مبتلا به آلرژی (منبع: Ökotest، منابع مورد استفاده در لینک زیر آمده است). کیسه جاروبرقی نیز جزو زباله های باقی مانده است.

با وسایل خانگی مانند جاروبرقی، می توانید به سرعت در محدوده وسیع گم شوید، حتی اگر خود را به جاروبرقی های سیمی محدود کنید. به منظور انتخاب مناسب از بین محصولات متعدد، ما بر اساس نتایج Stiftung Warentest – بررسی ها و پیوندها در زیر لیست شده است. رتبه بندی کاربران نیز بر انتخاب تاثیر می گذارد. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و مقادیر آزمایشگاهی قضاوت نمی کنند، بلکه برداشت های فردی را منتقل می کنند. در مقاله ای جداگانه می توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه ها و تست های محصول بیشتر بدانید.

در انتخاب ما قبلاً دیده اید که می توانید حتی با جاروبرقی به پایداری توجه کنید. اما آیا واقعا اینقدر پایدار است؟ برای تکیه بر جاروبرقی های سیمی، هنگامی که روند به طور فزاینده ای به سمت جاروهای شارژی می رود؟

آیا شما یک جاروبرقی با کیسه یا بدون کیسه می خواهید؟ آیا باید با کابل کار کند، نه با باتری یا باید یک ربات مکنده باشد؟ آیا به دلیل حساسیت به گرد و غبار خانه به مدل خاصی نیاز دارید؟ هنگامی که به دنبال دستگاه مناسب می گردید، از انتخاب ناامید هستید. برای اینکه تصمیم شما را کمی آسانتر کنیم، تعدادی محصول را انتخاب کرده ایم که برخی از آنها توسط Stiftung Warentest تایید شده اند. جارو برقی سیمی نزدیکتر نگاه کرد ما در مقایسه GIGA به شما نشان می‌دهیم که کدام مدل‌ها واقعاً ارزشمند هستند.

همه مدل ها در یک نگاه

  • نکته GIGA از بوش BGC41XSIL (260 یورو در زحل) توانست خود را در Stiftung Warentest نشان دهد.
  • نکته قیمت از Rowenta RO 3953EA (120 یورو در زحل) علی رغم برخی مصالحه ها، یک جایگزین خوب و مهمتر از همه ارزان است.
  • Miele Complete C3 Silence (275 یورو در اتو) با بهداشت و مصرف کم برق خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

بوش BGC41XSIL: برنده آزمون

مزایای:

  • مسکن مقاوم
  • قدرت مکش خوب

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (مسئله 01/2022)، Ökotest (مسأله 01/2020)، DHA، آژانس محیط زیست فدرال، Deutschlandfunk (ماده 04/2019، ماده 07/2019)

Stiftung Warentest به همین دلیل است ارزیابی چرخه عمر جاروبرقی های شارژی و سیمی نزدیکتر نگاه کرد آنها چرخه عمر دستگاه ها را با نقاط آسیب محیطی به اصطلاح ارزیابی کردند که از معیارهای تولید، حمل و نقل، استفاده و دفع تشکیل شده است. آزمایش کنندگان به این نتیجه رسیدند: “جاروبرقی های کابلی تنها با مصرف برق خود تقریباً به اندازه جاروبرقی های شارژی در کل چرخه عمر خود نقاط آسیب را جمع می کنند.” اما این فقط صدق می کند هنگام استفاده از جاروبرقی با قدرت کامل. اگر این مقدار را کاهش دهید، انرژی کمتری مصرف می شود، اما ممکن است دستگاه به خوبی کار نکند.

معایب:

  • رسیدگی پیچیده
  • مصرف برق بالا

کابل یا باتری – کدام یک پایدارتر است؟

توان مصرفی جاروبرقی روونتا با الف می باشد قدرت تقریبا 818 وات کاملا بالا و خیر: عملکرد بالاتر به این معنی نیست که جاروبرقی بهتر مکیده می شود. “تعامل دستگاه، لوله مکش، طراحی نازل و مسیر هوا” مرتبط است (منبع: آژانس محیط زیست فدرال). بنابراین شما باید در اینجا مصالحه کنید، درست مانند موارد دیگر طراحی ارزان قیمت. اما اگر اهمیت زیادی به این موضوع نمی دهید و به دنبال دستگاهی با بودجه اندک هستید، جایگزین خوبی در روونتا خواهید یافت.

Rowenta RO3953 Compact Power (قرمز) اکنون از 114.99 یورو در Saturn

مزایای:

  • مصرف انرژی پایین
  • بهداشتی به لطف کیف
  • پردازش قوی

ما مرور کلی خود را با جاروبرقی دیگری از Miele به پایان می‌رسانیم Miele Boost CX1 Allergy PowerLine (مشاهده در MediaMarkt). اگرچه این کیسه ندارد، اما به گفته سازنده هنوز برای افرادی که به گرد و غبار خانگی حساسیت دارند، کاربردی است. Stiftung Warentest قدرت مکش را به عنوان “خوب” طبقه بندی می کند، اگرچه جاروبرقی مشکلات خود را روی فرش ها دارد. در غیر این صورت مانند مدل بالا بوش دارای طول کابل تقریبا 10 متر و وزن 8 کیلوگرم است.

یک جاروبرقی مشکی Miele روی یک راه پله چوبی ایستاده است.
جاروبرقی سیلندری Miele با طراحی شیک خود بلافاصله نظرها را به خود جلب می کند (منبع تصویر: سازنده)

نکته قیمت برای یک جاروبرقی خوب لازم نیست 200 یورو خرج کنید. نکته قیمت ما این است Rowenta RO3953 CompactPower (نمای زحل). با توجه به بررسی های صورت گرفته در Saturn، با قدرت کامل بسیار قدرتمند است، به این معنی که گاهی اوقات برای کنترل آن به قدرتی نیاز دارید. علاوه بر این، طبق گفته Stiftung Warentest، تنها در گوشه‌های صعب العبور آپارتمان عملکرد مناسبی دارد. با این حال، جاروبرقی کیسه ای در نمای کلی ما سبک وزن است و وزن آن 4.9 کیلوگرم است، وزن دستگاه های دیگر بیش از 7 کیلوگرم است.

یک زن کتابخوان کف اتاق نشیمن را با یک جاروبرقی قرمز جاروبرقی می کشد.
جاروبرقی روونتا ارزان است و عملکرد خوبی دارد (منبع تصویر: سازنده)
ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 03:44

در مقایسه، Stiftung Warentest نیز این موضوع را روشن می کند پیامدهای اجتماعی در مورد تولید باتری های قابل شارژ در نظر گرفته نشد. با این حال، این امر به ویژه هنگام استخراج لیتیوم و کبالت، که برای ساخت باتری‌ها مرتبط است، اهمیت دارد. استخراج لیتیوم در آمریکای جنوبی (عمدتاً) چه برای جاروبرقی های بی سیم، خودروهای الکترونیکی یا گوشی های هوشمند، آب های زیرزمینی را آلوده و کاهش می دهد. این نه تنها پیامدهایی برای طبیعت و حیات وحش، بلکه برای جمعیت (بومی) نیز دارد (منبع: Deutschlandfunk). علاوه بر این، کار معدن برای استخراج کبالت مورد انتقاد قرار گرفته است – کار غیرقانونی کودکان تنها یکی از نکات است (منبع: Deutschlandfunk).

آزمایش‌کنندگان فقط از قدرت مکش آن شکایت دارند، زیرا همیشه همه چیز را روی لبه‌ها نمی‌برد. با این حال، او در یک تولید می کند توان اندازه گیری شده تنها 550 وات مصرف برق کم، که بیانگر تعادل زیست محیطی آن است.

با جاروبرقی می توان خانه را به سرعت تمیز کرد، اما انتخاب زیاد است. ما نگاهی دقیق‌تر به برخی از مدل‌ها انداختیم – می‌توانید در نمای کلی GIGA ما دریابید که کدام دستگاه برای شما مناسب است.

نکته GIGA اولین مدل در بررسی کلی ما این است بوش BGC41XSIL (نمای زحل). این جاروبرقی توانست با درجه “خیلی خوب” بدرخشد به خصوص در نقاط استحکام، ایمنی و آلاینده ها. قدرت مکش نیز قانع کننده است، اما در نتیجه روی فرش ها سازش هایی وجود داشت و موهای حیوانات را با دقت دلخواه از بین نمی برد. با یک توان 786 وات همچنین در بررسی کلی ما از نظر مصرف برق رتبه دوم را دارد.

یک جاروبرقی برند بوش در کف اتاق نشیمن، یک کاناپه در پس زمینه و شخصی در حال خواندن کتاب در پیش زمینه وجود دارد.
جاروبرقی بوش توانست با درجه “خوب” در Stiftung Warentest متقاعد شود. (منبع تصویر: سازنده)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 06:08

معایب:

  • در نتیجه گاهی اوقات رسیدگی پیچیده می شود
  • مصرف برق بالا

معایب:

  • عملکرد متوسط ​​در لبه ها

Miele Boost CX1 Allergy PowerLine: چشم نوازی در خانه

علاوه بر این، برای جارو شارژی صحبت می کند که باتری در اکثر موارد قابل تعویض است است. اگر دستگاه در نقطه ای روح را از دست بدهد، لزوماً لازم نیست کل جاروبرقی دور ریخته شود، فقط باتری.

مصرف برق نیز بسیار بالا است: Stiftung Warentest یکی در حال کار دارد توان بیش از 960 وات اندازه گیری شده. در مقایسه ما، Miele جایگاه آخر را از نظر مصرف انرژی دارد.

Miele Boost CX1 Allergy PowerLine (رزگلد) اکنون از 299.99 یورو در MediaMarkt

معایب:

  • عملکرد متوسط ​​روی فرش

Rowenta RO3953 CompactPower: سبک وزن ارزان

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در بررسی های خرید در MediaMarkt، مهمتر از همه جاروبرقی به خوبی از بین می رود طراحی شیک آن مورد ستایش قرار می گیرد. با این مدل قطعا چشم نوازی را وارد خانه خود خواهید کرد. در ارزیابی آزمون، Stiftung Warentest بر مدیریت دشوار با توجه به تغییرات فیلتر تأکید می کند.

با Miele Complete C3 Silence (به اتو مراجعه کنید) یک جاروبرقی دیگر با کیسه دریافت می کنید، که طبق گفته Stiftung Warentest، تقریباً در همه معیارهای تست، با نمره بسیار خوب، اما مهمتر از همه با استحکام آن، قانع می شود.

روی یک زمین فرش شده یک جاروبرقی سفید با سیم جدا شده است.
ویژگی جاروبرقی Miele کار صرفه جویی در انرژی است (منبع تصویر: سازنده)

آیا می خواهید در گاز، برق و آب بیشتر صرفه جویی کنید؟ سپس ما چند نکته برای شما داریم:

Miele Complete C3 Silence: سرمایه گذاری که نتیجه می دهد

جاروبرقی شارژی – بله یا نه؟ در ویدیوی GIGA ما همه چیزهایی را که باید در مورد کمک های نظافتی بدانید را یاد خواهید گرفت:

اینطوری انتخاب کردیم

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 02:38

در غیر این صورت جاروبرقی روشن می شود برد تقریبا 10 متر، اما همچنین وزن بسیار زیادی در 8 کیلوگرم دارد. اما با وجود این ایرادات، جاروبرقی در بررسی ها مورد ستایش قرار گرفته و یک توصیه خرید واضح است.

مزایای:

  • سبک وزن
  • پردازش قوی
  • جاذب اما…
به هر حال: اگر با آلرژی دست و پنجه نرم می کنید، DHA (Deutsche Haus- und Allergiehilfe eV) نکات و اطلاعاتی را در مورد نحوه تمیز کردن خانه جمع آوری کرده است. بهتر است از آلرژن ها رها شود. علاوه بر جاروبرقی با کیسه، روکش‌های تخت ضد کنه می‌تواند راه‌حلی برای تضمین خواب بهتر و سالم‌تر باشد.

Miele Complete C3 Silence EcoLine (سفید نیلوفر آبی) اکنون از 267.00 یورو در Otto

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/11/2022 04:28

یادداشت فعلی: ارزان بخرید – اما چه زمانی؟ تجربه نشان داده است که بهترین تخفیف برای جاروبرقی در پایان سال است. روز مجردها در 11 نوامبر 2022 آغاز تجارت کریسمس است. از جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر 2022 و به دنبال آن مستقیماً Cyber ​​Monday در 28 نوامبر 2022 برگزار می شود.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که جاروبرقی بدون کیسه در حال کار است. می توانید این را خالی کنید و دوباره از آن استفاده کنید. هر چند این است گزینه پایدارتر برخلاف مدل های کیف، اما بهداشتی کمتری دارد. بنابراین افراد مبتلا به آلرژی به گرد و غبار خانه باید از مدلی با کیسه استفاده کنند که یکی از آنها در بررسی کلی ما در زیر آمده است.

بوش BGC41XSIL (مشکی) اکنون از 254.99 یورو در زحل

هنگام مقایسه جارو شارژی و سیمی باید به این نکات توجه کنید. به خصوص وقتی پای پایداری به میان می‌آید جنبه اجتماعی بسیار مهم است. بنابراین جاروهای شارژی را می توان با دید انتقادی دید، اما جاروبرقی های سیمی دارای معایبی نیز هستند.

در واقع پایداری به چه معناست؟ در مقاله GIGA ما آن را برای شما توضیح می دهیم: