اتو آلمان نمی تواند اینگونه ادامه دهد

TankenApp ما همچنین به صرفه جویی در هزینه های سوخت کمک می کند:

از نظر او این اقدام شدیدتر خواهد بود، اما محدودیت سرعت نیز می تواند کمک کند، تا حدودی فاز بسیار گران قیمت را کاهش دهد. نه به طور مستقیم از سمت قیمت، بلکه از طریق اقدام مناسب. اتفاقا، هر دو اقدام نیز کمک های ارزشمندی در مبارزه با بحران آب و هوا خواهد بود.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

Stroer Media Brands GmbH

Ströer Media Brands GmbH

به گفته دوزمن، تکیه بر یک چشم پوشی داوطلبانه کافی نیست. لازم نیست شما “تنها کنترل کننده” باشید که خواستار کنترل آگاهانه خودرو باشید. رئیس آئودی مطمئن است: “ما باید تجدید نظر کنیم، متوجه شویم که زندگی ما در حال تغییر است.” او خودش از یکشنبه بدون ماشین برای یک تور دوچرخه سواری مسابقه ای گسترده در اتوبان استفاده می کرد. ممنوعیت نیز مزایایی خواهد داشت.



منبع

اما به هیچ وجه همه نمی توانند بدون اینکه مثلاً برای کار و در حین کار به مجموعه ای از چرخ ها وابسته باشند، کار کنند. اما اگر معافیت اجباری بود چه؟ این دقیقاً همان چیزی است که مارکوس دوزمان، مدیر عامل آئودی، اکنون پیشنهاد می کند: “برای اینکه ما در آلمان بهتر با وضعیت و نیاز به صرفه جویی هماهنگ شویم، آیا ممکن است دوباره روزهای بدون ماشین مانند دهه 1970 وجود داشته باشد؟ (منبع: Süddeutsche Zeitung از طریق t-online).

به عنوان رئیس آئودی، مارکوس دوزمان به طور طبیعی پشت محصول خودرو ایستاده است. اما ظاهرا نه به هر قیمتی. رئیس این برند سنتی از رانندگان آلمانی می‌خواهد که تجدید نظر کنند و لحن ناآشنا را برای یک مدیر صنعت خودرو بیان می‌کند. حتی ممنوعیت رانندگی برای او یک احتمال است.

رئیس آئودی Duesmann می خواهد اتومبیل ها را از جاده خارج کند

در نهایت، آنچه Duesmann برای ترافیک خودرو پیشنهاد می کند چیزی نیست جز تماس های مکرر سیاستمداران فدرال از مصرف کنندگان و صنعت برای صرفه جویی در گرمایش. استفاده دقیق از منابع فسیلی و محدود نه تنها می تواند نگرانی ها در مورد تنگناها را کاهش دهد، بلکه هزینه ها را نیز کاهش می دهد. اگر کمتر استفاده می کنید، باید کمتر بخرید – این برای ما مصرف کنندگان نهایی و همچنین بازار صدق می کند. صرفه جویی حتی می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت ها در بلند مدت داشته باشد.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

سیگنال قیمت مثبت: صرفه جویی در مصرف سوخت فقط به کیف پول شما کمک نمی کند

وقتی به قیمت پمپ نگاه می کنیم، بسیاری از رانندگان در آلمان در حال حاضر کمربند خود را محکم می کنند. دیگر اثری از تخفیف مخزن نیست، به خصوص قیمت یک لیتر گازوئیل آنقدر بالاست که بسیاری از مردم اجازه گردش های غیر ضروری را ندارند. اگر می توانید، گاهی اوقات ماشین را آنجا بگذارید.

TankenApp با روند قیمت بنزین