آمازون هاب: ارسال رایگان با یک ترفند

اصل ایستگاه وانت آمازون با ایستگاه حمل و نقل DHL قابل مقایسه است: می توانید تحویل آمازون خود را به ایستگاه تحویل بعدی تحویل دهید و سپس وقتی وقت دارید بردارید. در حال حاضر وجود دارد مراکز متعدد آمازون در تمام شهرهای بزرگ آلمان.

اگر در محل کار یا در تعطیلات هستید، می توانید محموله را به ایستگاه حمل و نقل تحویل دهید پس لازم نیست در زمان تحویل در خانه باشید. در صفحه نمای کلی می توانید به سرعت و به طور مستقیم متوجه شوید که نزدیکترین هاب آمازون در منطقه شما کجاست.

اکنون قفل آمازون را پیدا کنید

ایستگاه تحویل آمازون: هنگام سفارش، مکان را انتخاب کنید

اگر عضو آمازون پرایم نیستید و ارزش سفارشات شما اغلب کمتر از 29 یورو است، اغلب باید 3.99 یورو برای هزینه های حمل و نقل بپردازید. نه با ترفندی که آمازون اصلاً تبلیغ نمی کند. در اینجا شما تمام جزئیات را دریافت می کنید.

آمازون

سفارش از آمازون: ارسال رایگان با یک ترفند

به هزینه ارسال برای سفارش کمتر از 29 یورو برای صرفه جویی، می توانید به سادگی سفارش خود را به یکی ارسال کنید آمازون هاب آن را در نزدیکی تحویل بگیرید (به اطلاعات آمازون مراجعه کنید). بنابراین می توانید اقلام ارزان قیمتی مانند کابل یا آداپتورها را حتی بدون عضویت در Prime بخرید. بدون حداقل ارزش سفارش به صورت رایگان تحویل داده شود. این احتمالاً یک معافیت موقت از هزینه های حمل و نقل 2.99 یورو هنگام حمل و نقل به ایستگاه وانت آمازون است که در غیر این صورت توسط آمازون محاسبه می شود.

وقتی سفارش آمازون خود را در آن قرار می دهید، می توانید ایستگاه وانت مورد نظر خود را انتخاب کنید لیست هاب های آمازون نزدیک را انتخاب کنید را حمل و نقل استاندارد رایگان قبلا نمایش داده شده است. سپس شما یکی را دریافت می کنید ایمیل با بارکد، به محض اینکه بسته شما آماده تحویل است. سپس می توانید این بارکد را توسط تلفن هوشمند خود در ایستگاه تحویل اسکن کنید یا کد عددی ذکر شده در ایمیل را وارد کنید تا محفظه محموله شما به طور خودکار باز شود. شما برای آن دارید سه روز زمان، پس از آن بسته عودت داده می شود و مبلغ سفارش مسترد می شود.

چه چیزی را می توانم به صورت رایگان به آمازون هاب تحویل دهم؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همه محصولات واجد شرایط تحویل به محل وانت آمازون نیستند. به طور کلی، حمل و نقل مستقیماً از طریق آمازون اتفاق افتادن. شما نمی توانید از گزینه ارسال رایگان با فروشندگان Marketplace استفاده کنید. حداکثر ابعاد برای بسته ها می باشد 42x35x32 سانتی متر و حداکثر وزن است 4.5 کیلوگرم. اقلام از دسته های خاص، مانند الکل، را نمی توان به ایستگاه های حمل و نقل ارسال کرد. اگر یک محموله با این معیارها مطابقت نداشته باشد، حتی هنگام سفارش نمی توان آمازون هاب را انتخاب کرد.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر