فولکس واگن در حال ساخت دو خودروی الکترونیکی با قیمت پایه است

علاوه بر این، او باید VW T-Cross یک همتای الکتریکی دریافت می کند، که در بخش مبتدی نیز قیمت گذاری شده است. شافر جانشین پولو را یک خودروی کوچک الکتریکی توصیف می کند، در حالی که مدل دیگر در مقایسه با اتوکار دارای یک “نسخه کراس اوور اسپرت” صحبت می کند. این دقیقاً همان چیزی است که احتمالاً در پشت ID.2 X پنهان شده است که قبلاً در مورد آن گزارش داده ایم.

Schäfer همچنین تایید می کند که نباید با یک خودروی برقی ارزان متوقف شود. از یک طرف، می‌توان انتظار داشت جانشین برقی Polo که در حال حاضر با نام ID.2 معامله می‌شود، با قیمتی در حدود 23000 یورو باشد. با توجه به نامگذاری خودروهای الکترونیکی در VW، از نظر قیمت و اندازه کمتر از ID.3 است.

این اوج ساخت خودروهای الکترونیکی است که بسیاری از تولیدکنندگان دیگر از زمان شروع تسلا به سمت آن تلاش کرده اند: ماشین برقی برای کیف کوچک. سازندگان بزرگی مانند فولکس واگن در واقع قیمت 20000 یورو را در نظر گرفته بودند، اما در حال حاضر نمی توان آن را حفظ کرد. اخیرا، توماس شافر، رئیس برند فولکس واگن در گروه فولکس واگن، از قیمتی تا 25000 یورو صحبت کرده است.

فولکس واگن به برنامه خود برای ساخت خودروی برقی مقرون به صرفه پایبند است. رئیس برند توماس شافر اکنون هزینه فولکس استرومر را تایید کرده است. نباید تنها با یک خودروی برقی ارزان‌تر متوقف شود.

معامله ای نیست، اما همچنان: فولکس واگن در قیمت خودروهای الکترونیکی حد وسط را می گیرد

طبق برنامه VW، ID.2 X باید این کار را انجام دهد علاقه روزافزون به SUVهای کامپکت الکتریکی برای راضی کردن. فولکس واگن با ID.4 و ID.5 تاکنون فقط شاسی بلندهای واقعی آماده داشته است که به نسبت بسیار بزرگتر هستند.



منبع

به گفته اتوکار، برچسب قیمت برنامه ریزی شده 20000 پوندی هنوز در بریتانیا برقرار است. تبدیل شده، این با جریان مطابقت دارد حدود 23000 یورو – نشانه این است که فولکس‌واگن در قیمت خرید میانه‌روی را هدف قرار داده است. بین آستانه درد 25000 یورو و طرح اولیه برای ارائه یک خودروی الکتریکی به قیمت 20000 یورو.

هرچه تفاوت در هزینه های جاری کمتر باشد، قیمت خرید برای یک خودرو الکترونیکی اهمیت بیشتری پیدا می کند:

فولکس واگن بالاخره می خواهد در SUV های جمع و جور مشارکت کند

اما اکنون فولکس‌واگن ظاهراً میانه راه را هدف قرار داده است: «از خودروهای الکترونیکی سطح پایه با قیمت هدف کمتر از 25000 یورو تا ID. همهمه به پرچمدار جدید فولکس واگن ID. این مدیر به پورتال بریتانیایی اتوکار گفت: Aero، ما در هر بخش پیشنهاد مناسبی خواهیم داشت. با این، شفر نیز تأیید می کند که واقعاً نباید با قیمت 25000 یورو عرضه شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید