“شهرت PRM” در دویچه بان: این به چه معناست؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع “PRM” مخفف “افرادی که تحرک کمتری دارند“. در آلمانی به معنای “افراد با تحرک کم“. اعلام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به احتمال زیاد فردی با تحرک کم، مانند کاربر ویلچر، در قطار وجود دارد که به کمک نیاز دارد. “تماس PRM” فعال می شود، به عنوان مثال، هنگامی که یک دکمه سرویس بر روی توالت یا فضای صندلی چرخدار در محفظه فشار داده می شود. این به کارکنان قطار اطلاع می دهد که شخص مورد نظر درخواستی دارد، به عنوان مثال می خواهد به زودی پیاده شود یا می خواهد توالت را ترک کند. گاهی اوقات اگر به طور تصادفی دکمه مربوطه را فشار دهید، اعلامیه نیز فعال می شود.

“PRM Ruf”: کمک به افراد با محدودیت حرکت در قطار

اگر “تماس PRM” راه اندازی شود، صداهای سیگنال در نقاط مختلف قطار به صدا در می آیند، که همچنین در نظر گرفته شده است که کارکنان قطار را در مورد نگرانی مربوطه آگاه کنند. تماس PRM می تواند توسط کارکنان قطار استفاده شود، به عنوان مثال، برای آماده سازی خروج برای افراد مربوطه در ایستگاه‌ها و قطارها وسایل کمکی برای سوار شدن به ویلچر وجود دارد.

در قطار دویچه بان، ممکن است اعلامیه ای را بشنوید که می گوید “تماس PRM”. این به چه معناست و آیا روی سواری تأثیر می گذارد؟

اگر چیزی در مورد “تماس PRM” از طریق بلندگوهای قطار شنیدید، در ابتدا دلیلی برای نگرانی نیست. به عنوان یک قاعده، هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده است و نباید انتظار تاخیر داشته باشید.

“PRM Ruf” در ICE: این چیزی است که پشت آن است

دویچه بان “سرویس تحرک” را برای کاربران ویلچر و سایر افراد معلول ارائه می دهد. کارکنان خدمات مراقبت می کنند تا سفر را تا حد امکان برای افراد آسیب دیده فراهم کنند. برای انجام این کار، افراد دارای محدودیت حرکتی باید سفر خود را برنامه ریزی کنند زود اعلام کنید.

خدمات حمل و نقل از دوشنبه تا جمعه در دسترس است 6 صبح تا 10 شب و در آخر هفته ها و تعطیلات رسمی از ساعت 8 صبح تا 10 شب در دسترس است.

این سرویس به عدم قطعیت کمک می کند، سؤالات را روشن می کند و می تواند با ثبت نام به موقع، برای مثال با ارائه آسانسور برای سوار شدن و پیاده شدن، برای سفر آماده شود. می توانید از طریق تلفن یا ایمیل با مرکز خدمات تماس بگیرید: