فلاپ یا تاپ؟ فیلم Transformers جدید بین منتقدان و طرفداران تفرقه انداخته است

طبق معمول، Transformers: Rise of the Beasts متکی به اکشن های زیادی و درگیری های بی رحمانه است. با این حال، منتقدان بین المللی کاملا سرد هستند. شما هفتمین فیلم لایو اکشن را نیز ارزیابی می کنید 58 درصد در Rotten Tomatoes. برای مقایسه: در سال 2018، بامبل‌بی همچنان 91 درصد بود.

بینندگان عاشق فیلم جدید Transformers هستند

اما البته صداهایی هم در میان منتقدان وجود دارد که با فیلم جدید خیلی خوش گذشت:

ترانسفورماتورها برگشتند! Transformers: Rise of the Beasts از 8 ژوئن 2023 در سینماهای آلمان اکران می شود. همه صدای منتقدان را خلاصه می کنیم و به شما می گوییم که آیا ارزش رفتن به سینما را دارد یا خیر.

پس از 5 سال: Transformers بازگشت سینما را جشن می گیرند

البته، Autobots محبوب نیز در حال بازگشت هستند، بالاتر از همه Optimus Prime و Bumblebee مورد علاقه طرفداران.

امتیاز کاربر، از سوی دیگر، به زبانی کاملا متفاوت صحبت می کند. اکثر بینندگان فیلم Transformers: Rise of the Beasts را دوست دارند.

این شخصیت‌های اکشن هاسبرو و تجسم‌های روی پرده آن‌ها می‌توانند حتی بالغ‌ترین و خسته‌ترین بزرگسالان را به کودکی شاد تبدیل کنند که فقط می‌خواهد دراز بکشد و با آنها بازی کند.» (هالیوود ریپورتر)



منبع

Transformers: Rise of the Beasts – تریلر آلمانی

آخرین فیلم Transformers اکنون پنج ساله است. بنابراین، زمان کافی برای راه اندازی مجدد روبات های معروف غول اسباب بازی هاسبرو گذشته است. در Transformers: Rise of the Beasts، جنگ هیولا برای اولین بار مورد بررسی قرار می گیرد، که در دهه 1990 در آلمان نیز بسیار محبوب بودند. تمرکز روی ترانسفورماتورهایی است که می توانند به حیوانات مختلفی مانند گوریل یا یوزپلنگ تبدیل شوند.

با تایید 100 درصدی، امتیاز کاربر از آن زمان به 87 درصد کاهش یافته است، اما این اختلاف واضح است. نگاهی گذرا به نظرات بینندگان نشان می دهد: بسیاری از کاربران در کودکی با Transformers بزرگ شدند. یا با اولین فیلم از سال 2007 یا حتی با سری Beast Wars از دهه 90. البته ارتباط با برند در اینجا کاملاً متفاوت است.

تریلر آلمانی می توانید اینجا را نگاه کنید: