Call of Duty همیشه در حال تغییر بوده است، اما اکنون اکتیویژن تغییری در طراحی ایجاد کرده است که قبلاً هرگز دیده نشده بود و بر تمام اقساط بعدی تأثیر خواهد گذاشت. در هر صورت طرفداران سریال چندان مشتاق نیستند. ما تمام واکنش ها را برای شما خلاصه می کنیم.
خارجی ها احتمالاً متوجه تغییر لوگو نمی شدند، تفاوت بسیار ظریف است. طرفداران هنوز در مورد چیزی که معتقدند یک پیشرفت غیرضروری است اظهار نظر می کنند. بنابراین در اولین پست پیوند شده توییتر مورد استقبال قرار می گیرد کامنتها، عکسها و GIFهای نقطهای و تحقیرآمیز فراوان.
طرفداران CoD از این سریال ناراضی هستند
بدون اعلام زیاد، ناشر Activision یک تغییر ظریف و کوچک ایجاد کرده است که فقط باعث می شود طرفداران سرسخت CoD سر خود را تکان دهند. و شرکت دارد حروف معروف یا لوگوی سریال را برای اولین بار تغییر داد. تفاوت ها فقط حاشیه ای است، اما هواداران همچنان عصبانی هستند.
سایت خبری CoD CharlieIntel در یک پست توییتری، لوگوهای قدیمی و جدید را کنار هم قرار داد:
اتفاقا امسال منتشر میشه بدون بخش CoD جدید یا مستقل. در عوض، باید یک به روز رسانی بزرگ باشد. اینکه طرفداران دقیقاً زیر آن چه چیزی را می توانند تصور کنند، فعلاً باید دید.
اما جامعه CoD نیز جامعه آنها را تحت فشار قرار می دهد نارضایتی عمومی از وضعیت فعلی سریال Warzone جدید تقریباً به اندازه نسخه قبلی خود محبوب نیست، در حالی که تعداد بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022) در ماه می به پایان رسید. حداقل در رایانه شخصی:
لوگوی جدید Call of Duty به طرز محسوسی زاویه دارتر است و برخی از طرفداران را به یاد Minecraft می اندازد. با این حال، مشخص نیست که چرا اکتیویژن تصمیم گرفت پس از 20 سال حروف را به روز کند. با این حال، واقعیت این است که طرح های جدید در حال حاضر استفاده می شود. برای مثال در تصویر تبلیغاتی فصل چهارم Warzone:
بستر، زمینه:Windows PC، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X
تغییر کوچک طراحی باعث تمسخر زیادی می شود
رهایی:2022/10/28