داوران اروپایی روی گلزنی دکمه می زنند

از 26 ژانویه 2023، دیوان دادگستری اروپا (ECJ) درباره سازگاری رویه های خودکار برای بررسی اعتبار با حفاظت از داده ها مذاکره خواهد کرد. فنی به نظر می رسد، اما پشت آن سوالی است که عملاً همه مصرف کنندگان آلمانی را تحت تأثیر قرار می دهد. به زبان ساده، این در مورد: آیا شوفا می تواند مانند قبل ادامه دهد؟

قضات اتحادیه اروپا باید بررسی کنند که آیا روند امتیازدهی بزرگترین آژانس اعتباری آلمان است یا خیر مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) را نقض می کند. خود شوفا متهم نیست، اما باید در این مورد موضع بگیرد. به گزارش هامبورگر آبندبلات، باید مشخص شود که امتیاز شوفا چه نقشی در انعقاد قرارداد دارد. اگر یکی از منابع متعددی باشد که برای ارزیابی اعتبار خریداران بالقوه یا مشتریان قراردادی استفاده می شود، احتمالاً همه چیز می تواند ثابت بماند.

مشکلات مالی؟ این برنامه ها می توانند به شما در صرفه جویی کمک کنند:

شوفا مطمئن از پیروزی: امتیاز با حفاظت از داده ها سازگار است

به گزارش هامبورگر سایتونگ، شوفا هیچ مشکلی در رویه آنها نمی بیند. از این گذشته، بانک ها نیز از داده های خود برای ارزیابی اعتبار مشتریان استفاده می کنند. بله یا نه تنها به شوفا بستگی ندارد. به عنوان مثال، قراردادهای خرید چگونه به نظر می رسد، می تواند موضوع دیگری باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بانک ها و بانک های پس انداز می توانند از داده های جمع آوری شده توسط شوفا برای تصمیم گیری در مورد وام استفاده کنند: آیا مشتری می تواند بازپرداخت اقساط اعتباری و خدماتی؟ شرکت ها و افراد خصوصی نیز اغلب بر اطلاعات ارائه شده توسط شوفا تکیه می کنند، بنابراین خرید هر چیزی از تلفن همراه گرفته تا خودرو بدون اطلاعات مثبت شوفا ممکن است با شکست مواجه شود. همچنین غیرمعمول نیست که برای قراردادهای تلفن همراه، استودیوهای تناسب اندام و اجاره استفاده شود اطلاعات Schufa مورد نیاز از مصرف کنندگان.

اگر ECJ تصمیم بگیرد که این موضوع مشکل ساز خواهد شد اداره اعتبار تصمیم می گیرد که آیا تجارت را با استفاده از امتیاز انجام دهد یا خیر بیاد یا نه این با GDPR سازگار نیست – و بنابراین می تواند مهم ترین مدل تجاری آژانس اعتباری ویسبادن را تضعیف کند.

تهدید جدی برای مدل کسب و کار شوفا بعید است. با این حال، ممکن است اتفاق بیفتد که روابط تجاری به ویژه با شرکت‌های بازرگانی با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

ممکن است مدتی طول بکشد تا تصمیمی در این فرآیند گرفته شود.

فلیکس گریوز
فلیکس گرابر، سردبیر GIGA، کارشناس خودروهای الکتریکی، تحرک و مسائل مصرف کننده

شوفا باید به دادگاه برود: دادگاه دادگستری اروپا اکنون در حال بررسی دقیق رویه‌های امتیازدهی خودکار است. برای آژانس اعتباری، اگر بدترین اتفاق بیفتد، عملاً کل مدل کسب و کار در خطر است. اما شوفا همچنان آرام است.

شوفا

شوفا باید موضع بگیرد: روش های امتیاز دهی روی نیمکت آزمون