جنگ قیمتی تسلا باعث می شود خودروهای الکترونیکی ارزان تری تولید شوند

تسلا ابتدا در چین و سپس برای ایالات متحده آمریکا، اروپا و در نتیجه آلمان قیمت ها را به شدت کاهش داد. در بهترین حالت، مدل 3 تا 9000 یورو برای خریداران آلمانی ارزان‌تر است و باز هم واجد شرایط حداکثر نرخ پاداش زیست‌محیطی است.

خودروهای الکترونیکی فورد، حداقل پرچمدار، ارزان تر می شوند موستانگ Mach-E اکنون در این مسیر پیش می رود. پس انداز بستگی به این دارد که مشتریان بالقوه کدام تجهیزات را انتخاب کنند. بسته به انتخاب شما قیمت بین 600 تا 5900 دلار کاهش می یابد (منبع: CNBC). به طور متوسط ​​انتظار می رود قیمت آن حدود 4500 دلار کاهش یابد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تسلا با کاهش شدید قیمت‌ها مسیر را تعیین کرده است: اکنون، با فورد، اولین رقیب اصلی از این روند پیروی می‌کند و اجازه می‌دهد قیمت‌های پرچم‌دار خود در میان خودروهای الکتریکی پایین بیاید. موستانگ Mach-E چندین هزار ارزان تر خواهد بود. اما مشتریان آلمانی در مضیقه هستند.

آب کم عمق

سقوط قیمت خودروهای الکترونیکی: فورد اعلامیه جنگ تسلا را پذیرفت

فورد یک جزئیات مهم را حتی بهتر از تسلا انجام می دهد: مشتریانی که در حال حاضر منتظر Mach-E خود هستند باید به طور خودکار قیمت های پایین تر را پرداخت کنید. از سوی دیگر، هرکسی که از اول ژانویه یک خودروی الکتریکی مربوطه را خریداری کرده و قبلاً آن را دریافت کرده است، باید یک “پیشنهاد خصوصی” از فورد دریافت کند. معلوم نیست مثلاً این یک اعتبار بعدی است یا تخفیف برای خدمات.

فورد برای ایالات متحده برنامه ریزی می کند: مشتریان آلمانی در تاریکی باقی می مانند

بر این اساس، می توان امیدوار بود که این گام در فورد منجر به افزایش قابل قبولی در سفارشات Mach-E شود. قرار است تولید از 78000 دستگاه به 130000 دستگاه افزایش یابد.

با این حال، برای مشتریان آلمانی، گام فورد در حال حاضر تنها یک چشم انداز خوب است. را در ابتدا، برنامه ها فقط برای بازار ایالات متحده اعمال می شود. مشخص نیست که آیا فورد قیمت های خود را در آلمان نیز تعدیل خواهد کرد یا خیر. اما اگر از تسلا در این زمینه الگوبرداری کنید، تعدیل قیمت در این کشور نباید دیری بیاید.

چه تسلا، چه فورد یا فولکس‌واگن – رقابت واقعی از چین می‌آید:

این تنها قدم فورد نیست، در عین حال شما آنها را می خواهید تولید را بهینه کنید و سریعتر بسازیدبرای کاهش زمان انتظار برای خریداران خودرو. این باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. مارین گجاجا، مدیر ارشد بخش خودروهای برقی فورد، می‌گوید: شما نمی‌خواهید جایگاه خود را به کسی از دست بدهید، نه به صراحت، اما بله. اعلام شفاف به تسلا پیشگام خودروهای الکترونیکی در حال حاضر با فاصله زیادی بیشترین خودرو را در ایالات متحده به فروش می رساند و بالاتر از فورد در رتبه دوم قرار دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید