این سریال برای شما یک پنی هزینه نخواهد داشت

Amazon Freevee همچنین نکات واقعی واقعی مانند سریال علمی تخیلی کانادایی-آمریکایی “Orphan Black” را دارد. در ابتدا بین سال‌های 2013 و 2017 اجرا شد و به کل آن رسید 50 قسمت در 5 فصل با مدت زمان هر قسمت 41 تا 46 دقیقه. در حال حاضر به صورت رایگان در آمازون در دسترس است (مشاهده در Amazon Freevee).

با بهترین کیفیت و همچنین برای استفاده آفلاین:

یتیم سیاه - سریال کامل - تمام 5 فصل - همه 50 قسمت [Blu-ray]

یتیم سیاه – سریال کامل – تمام 5 فصل – همه 50 قسمت [Blu-ray]

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/11/2023 03:52

منتقدان و بینندگان خوشحال هستند

طرفداران مارول ممکن است با تاتیانا ماسلانی، که از سال گذشته در دنیای سینمایی مارول نقش جنیفر والترز، با نام مستعار She-Hulk را بازی می کند، آشنا باشند. را پسر عموی “هالک” اولین بار در سریال خودش در Disney+ – She-Hulk: The Lawyer (در دیزنی+ تماشا کنید).

یتیم سیاه – تریلر (آلمانی)

تریلر اولین برداشت را به شما می دهد:

با “Freevee” آمازون یکی دارد جایگزین رایگان برای اشتراک پولی Prime Video. فیلم‌ها و سریال‌های «Freevee» را می‌توانید به صورت رایگان مشاهده کنید. بنابراین، هر از گاهی باید منتظر وقفه های تجاری کوتاه باشید. با این حال، برخلاف تلویزیون خصوصی، آنها با احتیاط نمایش داده می شوند.

آمازون “Orphan Black” را می گیرد و برای آن پول نمی خواهد

با نگاهی به رتبه بندی در IMDb و Rotten Tomatoes، طبقه بندی به عنوان یک نکته داخلی در هر صورت موجه است. 8.3 از 10 امتیاز برای «یتیم سیاه» در IMDb وجود دارد. منتقدان حرفه ای در Rotten Tomatoes، 93 درصد متقاعد شده اند، 92 درصد از بینندگان.

اگر می خواهید فیلم و سریال پخش کنید، باید هزینه آن را بپردازید. اما این درست نیست، زیرا آمازون همچنین محتوای فوق العاده ای را “ارائه” می کند – برای این کار نیازی به اشتراک در Amazon Prime Video نیست. در حال حاضر، به عنوان مثال، شما مجموعه های علمی تخیلی را به صورت رایگان دریافت می کنید. حتی یک قهرمان مارول در نقش اصلی دارد.

آمازون

به طور خلاصه: سریالی که بدون اتلاف وقت است، اما در واقع ارزش آن را دارد.



منبع

تاتیانا ماسلانی بازیگر نقش اول زن نه تنها در آن نقش ایفا می کند، بلکه به نقش کلون های مختلف می لغزد. آنها جدا از یکدیگر بزرگ شدند و این مسئله کشف راز ریشه های خودشان است. هیجان انگیز به نظر می رسد و این است.

سه فصل اول در ابتدا در ZDFneo اجرا شد، فصل چهارم بعداً برای مدتی در نتفلیکس قابل مشاهده بود. حالا بایست تمام 5 فصل در Amazon Freevee در دسترس. اگر هیچ تبلیغی نمی‌خواهید، می‌توانید سریال را در کانال اصلی آمازون “بی‌بی‌سی پلیر” نیز بیابید (با بی‌بی‌سی پلیر تماشا کنید، 7 روز رایگان تست کنید).