محصول منتشرنشده اپل به بازار می آید

این عجیب و غریب اولین بار توسط کاربر توییتر مشاهده شد.TheBlueMister“، اما مجموعه داران دیگر نیز تصاویری از یک به اصطلاح منتشر کرده اند نسخه DVT دستگاه. DVT یک “تست اعتبارسنجی طراحی” است، یعنی مرحله مقدماتی لازم برای آزمایش یک تولید احتمالی. بنابراین هنوز یک دستگاه واقعی تولید انبوه نیست، اما دیگر یک نمونه اولیه انتزاعی نیز نیست.

شارژر آیفون ناشناخته: شارژر جادویی اپل

نام دستگاه قبلاً عملکرد را نشان می دهد، زیرا “شارژر جادویی اپل” یک شارژر با فناوری MagSafe است. در مرکز یک کیسه شارژی MagSafe سفید لاستیکی قرار دارد. این در یک مربع از آلومینیوم آنودایز شده است. به آن یک کابل USB-C یکپارچه و بافته شده متصل شده است.

متاسفانه محدودیت کوچکی در این طراحی وجود دارد. سپس می توان یک آیفون نصب کرد فقط در قالب افقی استفاده، تراز عمودی به دلیل ساخت منتفی است. البته آیفون را می‌توان در هر موقعیتی که صاف دراز می‌کشد قرار داد و AirPods را نیز می‌توان روی آن شارژ کرد.

MagSafe به طور خلاصه توضیح داد:

ویژگی خاص: واقعی پوک بارگیری را می توان نصب کرد. ما قبلاً چیزی مشابه را می‌دانیم، به عنوان مثال، از پد شارژ اپل واچ با شارژر MagSafe Duo. تنها در این صورت می توان پایه شارژ آیفون 12، آیفون 13 و آیفون 14 را تا کرد.

ایرادات طراحی آشکار شد

MagSafe برای iPhone: چگونه کار می کند (ویدیوی سازنده)

برای حالت پرتره از دست رفته، به طور قابل درک است که پوک بارگیری باید بسیار بالاتر باشد، برای مثال روی نوعی میله تلسکوپی. به گفته کاربر توییتر TheBlueMister، این محدودیت حالت افقی نیز دلیل اپل است تصمیم به تولید سریال گرفت دارد. اما چه کسی می‌داند، شاید به‌زودی یک نسخه آماده برای سری اصلاح‌شده‌ای وجود داشته باشد که می‌تواند در حالت ایستاده نیز استفاده شود.





منبع

اپل معمولاً محصولات منتشر نشده را مخفی نگه می دارد، اما در این مورد اینطور نیست. در چند هفته اخیر، چنین کشفی گرد کلکسیونرها در آسیا بوده است. «شارژر جادویی اپل» برای آیفون در نظر گرفته شده یا است. اما احتمالاً دلیلی وجود دارد که این دیگر به طور رسمی ظاهر نمی شود.

سیب