محصول شگفت انگیز ارائه شده توسط سازنده خودروهای برقی

خوب است بدانید: با “پلتفرم شارژ بی سیم”، تسلا به اصطلاح “تکنولوژی FreePower” را نصب می کند که امکان قرار دادن دستگاه های مورد شارژ مانند گوشی های هوشمند، هدفون و غیره را در هر نقطه از سطح فراهم می کند. پایه شارژ مفید ارزان نیست. تسلا خواسته است 300 دلار و وعده تحویل در فوریه 2023. خوب، امیدوارم قسمت خوب مانند Cybertruck دیر نشود. یک نقص کوچک دیگر: اپل واچ را نمی توان با تشک جدید تسلا شارژ کرد، فقط دستگاه های سازگار با Qi.

به این زخم اکنون ضربه می زند تسلا. مکان یعنی با پلت فرم شارژ بی سیم یک جایگزین کاربردی برای پلتفرم شارژ اپل که قبلاً دیده نشده بود (منبع: تسلا). پد شارژ جدید ساخته شده از آلومینیوم و یک سطح ساخته شده از آلکانتارا خوب می تواند حداکثر سه دستگاه را با توان 15 وات شارژ کند. چیزی که اپل در آن ناموفق بود. این طراحی یادآور تسلا سایبرتراک است. سازنده خودروهای الکترونیکی به آرامی در حال توسعه آن به ابزار بخار است – SUV که بیش از سه سال پیش معرفی شد، هنوز برای فروش در دسترس نیست.

این طرح از Cybertruck شدید تسلا الهام گرفته شده است:

چون فقط ماشین های برقی

در سپتامبر 2017، اپل همچنان مطمئن بود و برای سال 2018 قول هایی داده بود “ایرپاور” تشک شارژی که باید بتواند تا سه دستگاه (مانند آیفون، ایرپاد و اپل واچ) را همزمان شارژ کند. اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد، زیرا AirPower ابتدا به تعویق افتاد و در نهایت توسط اپل در سال 2019 دفن شد. رقمی شرم آور برای اپل که امروز هم مانند خاری در گوشت این سازنده نشسته است.

پلتفرم جدید شارژ بی سیم تسلا. (منبع تصویر: تسلا)
در گذشته، تسلا محصولاتی را در اینجا و آنجا ارائه کرده است که به نظر نمی‌رسد مستقیماً در سبد تولیدکننده قرار بگیرند. ایلان ماسک، رئیس شرکت خودمحور، فرصتی را در مقابل اپل به دست آورد. به عنوان مثال، اخیراً در سال 2021 با “Cyberwhistle” – همتای پارچه تمیزکننده دیوانه اپل.



منبع

حتی اگر اپل هنوز خودروی الکتریکی خود را ارائه نکرده باشد، سال هاست که رقابت خاصی بین سازنده آیفون و تسلا وجود دارد. دومی ها دوست دارند اپل را مسخره کنند و در زمینه محصولات ناآشنا سرمایه گذاری کنند. این همان چیزی است که دوباره با “پلتفرم شارژ بی سیم” جدید اتفاق افتاد – به نوعی مایه شرمساری برای اپل.

تسلا

تسلا در حال انجام کاری است که اپل نتوانست انجام دهد: AirPower بازگشته است