سرویس VPN امن و قدرتمند با تخفیف باورنکردنی در دسترس است

PrivadoVPN یک ارائه دهنده VPN است که با سطح بالایی از امنیت و پشتیبانی از طیف گسترده ای از خدمات پخش از نظر دور زدن geoblocking مشخص می شود. سرویس VPN در حال حاضر با قیمت بسیار پایین در دسترس است.

PrivadoVPN: سرویس VPN برتر با 77٪ تخفیف در دسترس است

همچنین تعدادی پیشرفت در نسخه فعلی PrivadoVPN وجود دارد: طراحی برنامه جدید و رابط کاربری جدید وجود دارد، سرعت افزایش یافته است و سرویس VPN به طور خودکار تنظیمات رمزگذاری بهینه را برای کاربر انتخاب می کند. علاوه بر این، تقسیم تونل برای ویندوز، اندروید و Android TV معرفی شد و به زودی برای macOS نیز در دسترس خواهد بود.



منبع برای هر کسی که در حال حاضر به یک سرویس VPN خوب نیاز دارد، یک پیشنهاد عالی در حال حاضر وجود دارد: ارائه دهنده PrivadoVPN به خودت عطا کن سرویس VPN آن با 77 درصد تخفیف، که با آن فقط شما 2.50 یورو در ماه در یک اشتراک 12 ماهه پرداخت می کند. شما یکی را از سازنده دریافت می کنید با ضمانت برگشت 30 روزه پول، اگر دوباره پیشنهاد را دوست نداشتید منتظر باشید.

PrivadoVPN با 77٪ تخفیف: پیشنهاد را مشاهده کنید

PrivadoVPN: برای چه کسانی ارزش استفاده از سرویس VPN را دارد؟

به طور کلی، استفاده از سرویس VPN برای هر کسی که به سطح بالایی از امنیت و ناشناس بودن هنگام گشت و گذار در اینترنت اهمیت می دهد، ارزشمند است. با یک VPN در شبکه های WLAN عمومی ایمن هستید و شرکت ها نمی توانند رفتار گشت و گذار شما را ردیابی کنند.

علاوه بر این، یک سرویس VPN می تواند تبلیغات را مسدود کند و به شما امکان می دهد محتوای مسدود شده در آلمان را مسدود کنید یا به کتابخانه Netflix خود از کشورهای دیگر دسترسی پیدا کنید.

PrivadoVPN با 77٪ تخفیف: پیشنهاد را مشاهده کنید

نکته خاص در مورد PrivadoVPN دفتر مرکزی آن در سوئیس و استفاده انحصاری از سرورهای خود است. ارائه دهنده هیچ گزارشی ایجاد نمی کند، که منجر به سطح بالایی از ناشناس بودن و امنیت می شود. سرویس VPN همچنین از رفع انسداد فوق الذکر طیف وسیعی از خدمات پخش، از جمله Netflix، Disney+، HBO Max، Amazon Prime، Apple Music و YouTube Music و غیره پشتیبانی می کند.