پخش امروز از تلویزیون و استریم کجاست؟ (بازی برگشت لیگ کنفرانس)

با دسترسی RTL Plus می توانید هشت بازی مختلف از لیگ اروپا و لیگ کنفرانس در پخش زنده. کلن تنها نماینده آلمان در لیگ کنفرانس است. اس سی فرایبورگ و یونیون برلین در برادر بزرگتر، “لیگ اروپا” بازی می کنند.

RTL در پخش زنده: 30 روز رایگان استفاده کنید

مربیگری فهروار را میشائیل بوریس، مربی آلمانی بر عهده دارد. مجارها پس از چهار روز مسابقه در رده نهم لیگ داخلی قرار دارند اما تا اینجای کار یک بازی کمتر از رقابت ها دارند. از جمله بازیکنان سرشناس این تیم هستند کنان کدرو، که برای 1. FSV Mainz در بوندسلیگا در سال 2018 بازی کرد و پالکو دردایی، پسر بازیکن سابق بوندسلیگا و مربی هرتا، پال داردای. با مارسل هایستر یک بازیکن آلمانی نیز در ترکیب حضور دارد. هایستر در جوانی کفش های فوتبال خود را برای SSV Reutlingen و تیم دوم هوفنهایم 1899 بست.

فوتبال امروز: 1. FC Köln – Fehérvár FC در لیگ کنفرانس – پخش تلویزیونی کجاست؟

رهایی:1395/03/01

RTL در پخش زنده: 30 روز رایگان استفاده کنید

حقوق پخش تلویزیونی به طور گسترده در فوتبال پخش شده است. RTL مجاز به نمایش “لیگ کنفرانس” است. پس از نمایش رایگان بازی اول در تلویزیون رایگان، بازی برگشت بین تیم فوتبال Fehérvár FC و 1. FC Köln تنها امروز به طور انحصاری در جریان قابل مشاهده است. شما نیاز به دسترسی به RTL+ دارید. سرویس استریم هزینه دارد، اما می توان آن را برای 30 روز اول پس از ثبت نام رایگان آزمایش کرد. RTL یا Nitro بازی را در تلویزیون نشان نمی دهند.

بازی برگشت لیگ Conferene به صورت زنده: اینگونه می توانید 1. FC Köln – Fehérvár FC امروز را در جریان و تلویزیون ببینید

حقایق جالب در مورد بازی و حریف امروز کلن در ویدئو:

1. اف سی کلن امروز در بازی برگشت پلی آف حضور دارد. در بازی رفت در ورزشگاه خودشان با نتیجه 1 بر 2 شکست خوردند. پیروزی امروز برای تیم اشتفن بامگارت ضروری است تا رویاهای جام ملت های اروپا قبل از شروع واقعی به پایان نرسد. هیچ قانون گل های خارج از خانه وجود ندارد. 1-0 برای رفتن به وقت اضافه کافی است. در صورت پیروزی با 2 گل، کلن به مرحله گروهی صعود خواهد کرد.

اگر نمی‌خواهید امروز مفسر را بشنوید یا نمی‌توانید یا نمی‌خواهید بازی را در RTL+ در جریان تماشا کنید، می‌توانید پخش کلن در برابر Fehérvár را از رادیو آنلاین رایگان: Zum FC-Radio بشنوید.

از یک طرف، RTL+ به شما امکان دسترسی به استریم های زنده کانال های RTL، از جمله RTL و Nitro را می دهد، جایی که “لیگ کنفرانس” و “لیگ اروپا” نیز در این فصل پخش خواهند شد. از طرفی می توانید برخی از سریال ها، فیلم ها و مستندها را به صورت اختصاصی در اینجا ببینید. بسیاری از بازی‌های جام ملت‌های اروپا نیز به صورت زنده در سرویس پخش پخش می‌شوند.

برای بازی فوتبال در RTL در جریان

زبان ها:آلمانی

آیا این با حضور بین المللی 1. FC Köln بود؟ در بازی رفت، تیم بوندسلیگا با نتیجه 1 بر 2 شکست خورد. امروز در بازی برگشت مقابل تیم فوتبال فهروار قرار داریم. امروز می توانید پخش زنده و تلویزیونی مسابقه بین 1. FC Köln و Fehérvár FC را تماشا کنید. اما کجا می توان بازی را تماشا کرد؟