بازی PS5 طرفداران PS3 Pearl Journey را به یاد می آورد

اگر به دنیای سورئال و عرفانی علاقه دارید، سونی در ماه می بازی عالی را برای شما عرضه خواهد کرد. شما نقش گایا، روح زندگی را بر عهده می گیرید که در دنیایی بی ثمر حرکت می کند و سعی می کند از توانایی خود برای بازگرداندن زندگی استفاده کند. برای نجات جان حیوانات (منبع: پلی استیشن).

اولین برداشت از بازی را در ویدیو دریافت کنید:

PS5: After Us خیلی ها را به یاد Journey می اندازد

طبق گفته های پلی استیشن، این بازی آزادی حرکت زیادی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به روش های مختلف در سراسر جهان حرکت کنید. وجود دارد بدون مسیر از پیش تعیین شدهبرای رسیدن به هدف خود، شما را تشویق می کند تا وظایف را به روش های بسیار متفاوت حل کنید. اما برای اینکه این کار برای شما خیلی آسان نشود، مخالفان و چالش های متعددی مانند پازل در انتظار شما هستند که در آنها توانایی های گایا مورد آزمایش قرار می گیرد.

بسته بندی After Us بسیاری را به یاد سفر سخت اما زیبا در دنیای Journey می اندازد. در حالی که در After Us شما حرکت می‌کنید و دختری مرموز را در یک دنیای بی‌حاصل درمان می‌کنید، در Journey به شخصیتی لباس پوشیده می‌لغزید که از میان یک صحرای وسیع در مسیر کوهستانی بزرگ در افق قدم می‌زند.

انتظار می رود After Us در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر شود.



منبع

موازی ها به خوبی توسط طرفداران استقبال می شود و انتظار را افزایش می دهد. همچنین فضای نفس گیر توسط پس از ما چندین بار مورد ستایش قرار گرفته است – “بازی با روح”، از جمله در نظرات می گوید.

شاید یکی از شما قبلاً این سؤال را پرسیده باشید: آیا می توانم این کار را انجام دهم حیوانات خانگی؟ آره! از جمله، این بازی تبلیغ می‌کند که می‌توانید تمام حیواناتی را که نجات می‌دهید نوازش کنید و می‌توانید این کار را به راحتی با استفاده از تاچ‌پد کنترلر DualSense خود انجام دهید. این نه تنها گربه ها و سگ ها، بلکه راکون ها، اسب ها و بسیاری از حیوانات دیگر را نیز شامل می شود.

بازی آینده After Us توسط توسعه دهنده Piccolo Studio به عنوان یک ماجراجویی جهان باز و پلتفرم توصیف شده است. طرفداران در مورد آخرین تریلر هیجان زده هستند و بسیاری به یاد Journey موفقیت آمیز PS3 می افتند.

پلی استیشن 5

PlayStation 5: After Us طرفداران فانتزی را هیجان زده می کند