بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دوازدهم بر اساس نظرسنجی مهرماه 1399 چی بخونم | ketabko

اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید. ما در کتابانه بر آن شدیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای بر محصولات مختلف‌مان امکان خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف را مانند دیگر آثار ادبی و کمک‌درسی فراهم کنیم. پایه دوازدهم ریاضی، به خودی خود یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است؛ پایه‌ای که دانش‌آموزان در آن از یک طرف باید خود را آماده امتحانات نهایی کنند و از طرفی برای شرکت در آزمون سراسری و ورودی به دانشگاه آماده شوند. به این سبب، استفاده از کتاب‌های کمک درسی مناسب نقش پررنگی در موفقیت دانش‌آموزان ایفا می‌کند. شاید یکی از دلایلی که می تواند ما را برای خرید تشویق نماید انتخاب پرفروش ترین کتاب کمک درسی باشد. مطالعه کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی می تواند بسیار مفید باشد چرا که تمامی مباحث آموزشی را پوشش می دهد و با ارائه مثال ها و تمرینات بیشتر می تواند به دانش آموزانی که در کلاس درس مبحث آموزشی را به خوبی آموزش ندیده اند یاری برساند.

کتاب فیزیک 3 جامع دوازدهم تجربی نشر الگو (جلد دوم)

بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دوازدهم بر اساس نظرسنجی مهرماه 1399 چی بخونم | ketabko علاوه بر ارسال سریع، در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز، در دسترس‌بودن و، هم‌چنین، ارائه‌ی کتاب‌های نو و دست دوم -با تخفیف- خدماتی است که مشدبوک با افتخار تقدیم شما خواهد کرد. کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید. برای مثال از کتاب‌های فاخر ادبیات جهان هم‌چون صد سال تنهایی، بیگانه و طاعون گرفته تا کتاب‌های خودیاری و انگیزشی مانند ملت عشق، بیشعوری و هنر شفاف اندیشیدن در وبسایت کتابچی موجود است. البته از آثار گران‌سنگ ادبیات ایران مانند جای خالی سلوچ، سووشون و صدها مورد دیگر نیز غافل نشدیم و تمامی آن‌ها را در این بانکِ کتاب خرید کتاب کمک درسی دوازدهم پوشش داده‌ایم. اگر در این دو درس می خواهید به درصد برسید، از کتاب های خیلی سبز و یا مشاوران استفاده کنید.

IQ زیست شناسی دهم گاج

تست های این کتاب هم ساده است و می تواند برای شروع کار شما خوب باشد و بعد از تقویت نقطه ضعف های خود، می توانید به سراغ خیلی سبز بروید. ولی کتاب میکرو بیشتر در زمینه تست های تحلیلی قوی است و به عبارتی از نظر تعداد تست بیشتر است چون تست های این کتاب همگی مبنی بر کتاب درسی هستند و شناسنامه دارند و کار شما را برای مطالعه راحت می کنند. اگر در درس هندسه سطح متوسط و معمولی دارید به شما کتاب های هندسه میکرو گاج و خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم.

  • پرسش‌های چهارگزینه‌ای بخش اصلی این کتاب می‌باشند که هر یک دارای پاسخ تشریحی و زیر عنوان‌های خاص هستند.
  • دوازدهم اخرین سال دبیرستان هستش که شما توی این سال به آزمون سراسری نزدیک میشینو باید خودتونو برای این آزمون آماده کنید و جمع بندی هاتونو انجام بدین.
  • دربرگیرندهٔ تمامی مطالب و مهارت‌هایی است که یک داوطلب کنکور سراسری برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارد.
بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. کتب کمک درسی دوازدهم ریاضی شامل 5 دسته تست، گام به گام، آموزش، نمونه سوالات امتحانی و کتاب کار هستند که در ادامه به صورت مفصل به توضیح ویژگی‌های هر کدام آنان می‌پردازیم. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. سال دوازدهم تجربی آخرین پایه تحصیلی مدرسه است و از اهمیت بالایی برخودار است.