یک موتورسیکلت تسلا می تواند بسیار دیوانه به نظر برسد

پایه وسط و دستگیره ها می توانند جمع شوند یا جمع شوند و بنابراین می توانند به طور کامل در بدنه “Model M” محو شوند. این عملی است، برای مثال، زمانی که فضای کمی برای پارک در مرکز شهر وجود دارد. همزمان دوچرخه مفهومی با دستگیره های مخفی ادای احترام به خودروهای الکتریکی واقعی تسلا است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

باتری برای برداشتن: طراح ایده های هوشمندانه ای برای موتور سیکلت تسلا دارد

به عنوان مثال، زیرپایی ها باید بی نهایت قابل تنظیم باشند تا با سایز راننده سازگار شوند کاملا تنظیم کنید تا بتواند:

زیرپایی در کانسپت موتور سیکلت تسلا را می توان به طور مداوم روی یک ریل تنظیم کرد. (منبع تصویر: ویکتور رودریگز گومز)

برای بسیاری، مدت‌هاست که تصور می‌شد اتومبیل‌های برقی آینده جابجایی خصوصی هستند. اما نه تنها خودروها می توانند با برق کار کنند. چگونه می شد اگر تسلا با دوچرخه برقی خودش به گوشه ای رسید؟ یک کانسپت جالب آینده نگر از اسپانیا به ما نشان می دهد که مدل M چگونه می تواند باشد.

تسلا

همیشه فقط خودروهای الکترونیکی تسلا هستند؟ این مفهوم موتور سیکلت چشمگیر است

احتمالاً بهترین ایده طراح مربوط به باتری است. همراه با واحد start-stop در قاب قرار می گیرد، اما می توان از آن استفاده کرد در صورت لزوم، به سادگی آن را بردارید و با خود ببرید – در یک کوله پشتی یکپارچه، که همچنین فضای ذخیره سازی اضافی را ارائه می دهد. بنابراین موتورسیکلت تسلا باید همیشه در برابر سرقت محافظت شود – تقریباً به تنهایی.

در طراحی گومز، واحد start-stop را می توان به همراه باتری جدا کرد. نمایشگر کوچک اطلاعات مهمی مانند سرعت و ناوبری را ارائه می دهد. فقط یک شیشه جلو در عمل بسیار خوب عمل می کند. (منبع تصویر: ویکتور رودریگز گومز)

در واقع چه کسی می گوید که تسلا فقط می تواند یک خودروی الکتریکی را بعد از دیگری توسعه دهد؟ از این گذشته، ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده است که برای مثال، مراحل نهایی تعیین کننده کامیون تسلا به نام “Semi” اکنون تکمیل شده است و عرضه به بازار برای امسال برنامه ریزی شده است. تسلا همچنین دارای سیستم های خورشیدی، باتری ها و حتی یک ربات انسان نما است – حداقل دومی برنامه ریزی شده است. بله یکی موتور سیکلت برقی مدت زیادی در راه است.

علاوه بر Cybertruck، کانسپت “Model M” در تسلا به خوبی با تصویر مطابقت دارد:

در حال حاضر زیبا به نظر می رسد! کاملاً بدون پره و با ترمزهای پنهان در سیستم تعلیق دوچرخه برقی به نظر می رسد که از زمان دیگری است. اما گومز نه تنها از نظر بصری افکار چشمگیر ایجاد کرده است.

اگر به ما بستگی دارد، می توانید نگاهی به مفهوم یک طراح جوان اسپانیایی بیندازید:

ویکتور رودریگز گومز موتورسیکلت تسلا را “مدل M” نامگذاری کرد. (منبع تصویر: ویکتور رودریگز گومز)

زیرا ایلان ماسک همیشه به سلیقه انبوه متکی نیست. چنین دوچرخه الکتریکی زاویه‌ای می‌تواند چیزی داشته باشد و می‌تواند در مجموعه میلیاردرهای عجیب و غریب فناوری به خوبی عمل کند. سوال اینجاست که آیا با زبان طراحی تسلا همخوانی دارد یا خیر. به غیر از Cybertruck یا برادر کوچک – Cyberquad برای کودکان – به جای گوشه ها و لبه های ناهموار آینده نگرانه، خطوط روان و دلپذیر را می بینید. از نظر روحیه نوآورانه، این کانسپت بیشتر با مدل M مطابقت دارد. ما کنجکاو هستیم که ببینیم آیا تسلا در آینده از اینجا الهام خواهد گرفت یا خیر.



منبع

طراحی گومز جسورانه است و دقیقاً برای انبوه مشتریان بالقوه نیست. اما دقیقاً به همین دلیل است که با ایده تسلا همخوانی دارد.