سریال کالت در سپتامبر ادامه دارد

تریلر Cobra Kai: Season 5

در تریلر فصل پنجم، ما در حال حاضر اولین برداشت را داریم:

بالاخره دوباره محتوای واقعاً خوبی در نتفلیکس وجود دارد، زیرا یک سریال کالت چند سال اخیر در سپتامبر به موقع ادامه خواهد یافت – فصل 5 “Cobra Kai” شروع می شود. نه تنها ما آن را کاملاً ارزش دیدن دارد.

نتفلیکس

کبرا کای در نتفلیکس: به سنت بچه کاراته

نتفلیکس چیزهای زیادی در جریان است، اما مزخرفات زیادی نیز دارد. اما مرواریدهای واقعی مانند “کبرا کای” نیز وجود دارد. نمی دانی؟ چیزی از بچه کاراته باز شنیدی فیلم کالت دهه هشتاد؟ به یقین کبرا کای از جایی که مجموعه فیلم متوقف شد شروع می کند. با حضور بسیاری از بازیگران اصلی، دانیل لاروسو، جانی لارنس و دانشجویان جوان کاراته آنها در مرکز صحنه حضور دارند. فقط پت موریتا با نام مستعار آقای میاگی گم شده است. متأسفانه این بازیگر سرشناس در سال 2005 درگذشت. با این وجود، مشهورترین معلم کاراته در جهان را می توان در فلش بک فیلم ها و همچنین در مطالبی که قبلاً منتشر نشده بود از اتاق تدوین مشاهده کرد.

این سریال به زیبایی نسخه اصلی را نقل می کند، اما به نوستالژی محض نمی رود. به این ترتیب داستان های جدید با گذشته آمیخته می شوند، اما شخصیت خود را توسعه می دهند. راستش را بخواهید، سریال Cobra Kai حتی از تمام دنباله های اصلی فیلم بهتر است. IMDb را نیز پیدا کنید، زیرا در مجموع 8.5 از 10 امتیاز برای نمایش وجود دارد. حتی واضح تر Rotten Tomatoes – 93 درصد تایید از منتقدان حرفه ای و 92 درصد از بینندگان – یک نتیجه عملا کامل.

فصل 5 در 9 سپتامبر 2022 شروع می شود

مرواریدهای بیشتر در نتفلیکس:

ما نمی‌خواهیم در این مرحله چیز خاصی درباره داستان فاش کنیم، زیرا می‌خواهیم به بینندگان جدید این فرصت را بدهیم که از همان ابتدا وارد شوند و هیجان‌زده شوند. فقط به این مقدار: ارزشش را دارد. به هر حال، اگر می خواهید از قبل دوباره فیلم Karate Kid را از سال 1984 تماشا کنید، در حال حاضر می توانید این کار را در نتفلیکس انجام دهید (کاراته کید را در نتفلیکس تماشا کنید).



منبع در ابتدا، دو فصل اول Cobra Kai در سرویس پریمیوم YouTube اجرا می‌شد، اما از فصل سوم، نتفلیکس حقوق را تضمین کرده است و اکنون در حال تنظیم آهنگ است. آخرین فصل در پایان سال گذشته منتشر شد، خوشبختانه، فصل 5 بلافاصله در روز جمعه، 9 سپتامبر 2022 آغاز خواهد شد (کبرا کای را در نتفلیکس تماشا کنید). هیچ چیز مانع یک آخر هفته فوق العاده کاراته نمی شود.