تلافی برای هواوی: چین پاسخ می دهد

در پاسخ به اتهامات جاسوسی، تنظیم کننده چین اکنون ادعا می کند که تراشه های حافظه سازنده آمریکایی Micron Technology ناامن هستند. به دلیل “خطرات امنیتی قابل توجه” فروش در حال حاضر تا حدی محدود شده است.

هواوی

چین می گوید محصولات Micron ناامن هستند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در یک نظر اول سازنده تراشه حافظه توضیح می دهد که نتیجه بررسی توسط مقامات مطلع شده است. Micron “منتظر ادامه گفتگو با مقامات چینی است” (منبع: رویترز).

تنظیم کننده نشان می دهد که بررسی “خطرات امنیتی قابل توجه برای زیرساخت اطلاعات حیاتی چین” به نمایش بگذارد. امنیت ملی چین توسط Micron Technology به خطر افتاده است. این مقام به طور دقیق توضیح نداد که کدام خطرها شناسایی شده اند و کدام محصولات Micron تحت تأثیر این ممنوعیت قرار دارند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

پس از اینکه ایالات متحده و بسیاری دیگر از کشورهای غربی محصولات هوآوی را به عنوان یک خطر امنیتی طبقه بندی کردند، چین اکنون دست به یک ضدحمله زده است. تنظیم کننده فضای سایبری چین می گوید که تراشه های حافظه از سازنده آمریکایی Micron Technology ممیزی امنیت شبکه ناموفق بود بودن. اپراتورهای زیرساخت های مهم کشور اکنون از خرید محصولات این شرکت منع شده اند.

در حالی که برخی از کشورها هنگام ساخت شبکه های 5G خود به طور قطع بدون هوآوی عمل می کنند، وضعیت در آلمان متفاوت است. طبق گزارش اداره فدرال امنیت اطلاعات (BSI)، بررسی اجزای Huawei بدون شکایت رخ داده است. برای هواوی، با این حال، هوا در آلمان نیز رقیق‌تر و نازک‌تر می‌شود.

آخرین بار به P60 Pro از هواوی نگاه کردیم:

آلمان: هیچ خطری از جانب محصولات هواوی وجود ندارد

کارشناسان فرض می کنند که ممنوعیت فروش تنها حداقل تاثیر بر تجارت میکرون در چین تبدیل می شود. مهمترین مشتریان این شرکت آمریکایی تولید کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی هستند. تراشه ها به ندرت در زیرساخت های حیاتی نصب می شوند. Micron حدود 10 درصد از فروش جهانی خود را در چین ایجاد می کند.