شاید وحشیانه ترین سری بازی با اولین تریلر بازگشته است: Mortal Kombat. آخرین قسمت نه تنها دارای پراکندگی و خشونت زیادی برای ارائه است، بلکه خود را به عنوان راه اندازی مجدد برند می بیند. ما تمام اطلاعات مهم در مورد Mortal Kombat 1 را در اختیار شما قرار می دهیم.

مورتال کامبت

این تریلر برای افراد ضعیف نیست

پس از شایعات و تیزرهای مختلف، بالاخره زمان آن فرا رسید: مورتال کامبت بازگشته است! The bloody beat’em up با اولین تریلر معرفی شد:

Mortal Kombat 1 | تریلر اعلام رسمی

متاسفانه این یک تریلر سینمایی ناب است. در حال حاضر، طرفداران باید برای گیم پلی واقعی صبور باشند. اما این اشتیاق را کاهش نداد:

«من اصلاً Mortal Kombat بازی نمی‌کنم، اما از سینماتیک و داستان سیر نمی‌شوم. این سریال بسیار سرگرم کننده است.» (کاربر یوتیوب akuma2136)

Mortal Kombat 1: دنباله یا راه اندازی مجدد؟

مهمتر از همه، نام جدید هیجان زیادی را در شبکه ایجاد کرده است: Mortal Kombat 1. بازی جدید بر اساس Mortal Kombat 11 ساخته شده است، اما به لطف جدول زمانی جدید خود، خود را به عنوان نوعی ریبوت نرم سری. بنابراین طرفداران می توانند منتظر نسخه های جوان تر Raiden، Kung Lao، Scorpion و بسیاری از شخصیت های شناخته شده دیگر باشند.

صحبت از شخصیت ها: در حال حاضر شایعاتی در اینترنت وجود دارد که این بار کدام شخصیت های مهمان در آنجا حضور خواهند داشت. بر این اساس، آنها بسیار محبوب هستند میهنان از سریال ابرقهرمانی The Boys و صلح طلب از سری DC به همین نام (منبع: Gamerant).

اما اینها در حال حاضر فقط شایعه هستند. با این حال، آنچه مسلم است این است که قبل از انتشار بازی در آگوست آینده یک نسخه بتا وجود خواهد داشت 19 سپتامبر 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ. پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بار چیزی دریافت نمی کنند.