برنامه Innocent Steam به عنوان یک پلتفرم پورنو مورد سوء استفاده قرار گرفته است

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مجوز:نرم افزار رایگان

(منبع: MIT Technology Review)

ترجیح می دهید بازی های واقعی را در استیم دانلود کنید؟ سپس نگاهی به این بازی های رایگان بیندازید:

زبان ها:آلمانی

اما این تنها برای به اشتراک گذاری پوستر فیلم و عکس غروب خورشید استفاده نمی شود. تقریبا 7.5 درصد تمام محتوای برنامه شامل بیش از 18 محتوا است. این نزدیک به 1.6 میلیون تصویر و فیلم عمدتاً از چهره های انیمه برهنه یا کم پوش تشکیل شده است. اما عکس ها و فیلم های افراد واقعی نیز در آنجا یافت می شود.

چین چه زمانی این پیچ و مهره را خواهد گذاشت؟

تخمین زده می شود که حداقل 40 درصد از کاربران شهروندان چینی هستند. در بررسی استیم نیز وجود دارد بیش از 200000 خواندن تفسیرهای چینی که در مورد یک چیز خاص صحبت می کنند: پورنوگرافی. اما آنها همچنین در مورد یک نگرانی عمده در مورد برنامه صحبت می کنند: آنها می ترسند که دولت به زودی دسترسی به برنامه را محدود کند.

Wallpaper Engine همیشه در صدر نمودارهای Steam است – در سطح بین المللی، اما به ویژه در چین. احتمالا فقط یکی هست سوال زمان، تا زمانی که دولت محتوای بزرگسالان را در برنامه پیدا کند و آن را ممنوع کند.

نسخه:2.10.91.91

این یک برنامه والپیپر آلمانی به نام است موتور کاغذ دیواری. در آنجا، کاربران می توانند تصاویر متحرک را آپلود کرده و در دسترس دیگران قرار دهند تا به عنوان تصاویر پس زمینه بارگیری کنند.

در واقع، این برنامه Steam فقط باید برای پس زمینه استفاده شود. (منبع تصویر: Valve, Getty Images/Anastasiia Makarevich)
دولت چین ممکن است رسماً پورنوگرافی را ممنوع کند، اما کاربران Steam اجازه نمی دهند که مانع از آن شود. یک برنامه واقعاً بی گناه در چین برای توزیع محتوای مستهجن استفاده می شود.