این همان چیزی است که اولین تبلت اندرویدی به نظر می رسد

ظاهر OnePlus Pad به این صورت است:

اولین تصویر رندر برای OnePlus Pad. (منبع تصویر: MySmartPrice)

مدت هاست که می دانیم وان پلاس روی تبلت اندرویدی کار می کند. اکنون هستند تصاویر رندر OnePlus Pad منتشر شدکه جلوه بهتری می دهند بر این اساس، این یک طراحی یکپارچه با یک بریدگی واضح برای دوربین(ها) در پشت خواهد بود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اولین تصاویر رندر تبلت اندرویدی برنامه ریزی شده وان پلاس منتشر شد. جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های OnePlus Pad اکنون در دسترس است. به زودی انتشار منتشر خواهد شد – اما یک سوال مهم بی پاسخ باقی مانده است.

OnePlus: شرکتی که در پشت

OnePlus Pad: تصاویر رندر تبلت اندرویدی را نشان می دهد

هنوز جزئیات زیادی در مورد OnePlus Pad منتشر نشده است. نمایشگر باید مورب 11.6 اینچ قطعنامه هنوز ناشناخته است. هنگامی که تبلت در حالت افقی نگه داشته می شود، دوربین سلفی برای تماس های ویدیویی در مرکز قاب قرار دارد (منبع: MySmartPrice). لبه ها به خصوص مشخص به نظر نمی رسند.

وان پلاس نه تنها وجود این تبلت را تایید کرده است، بلکه تاریخ عرضه آن را نیز تایید کرده است. OnePlus Pad قرار است در تاریخ 7 فوریه در هند رونمایی شود. سازنده هنوز قیمتی که قرار است با آن عرضه شود را اعلام نکرده است. همچنین نامشخص است آیا این تبلت حتی در اروپا نیز در دسترس خواهد بود.

هنگام خرید تبلت باید به این ویژگی ها توجه کنید:

تبلت OnePlus: ارائه در 7 فوریه

اینکه چه پردازنده ای وان پلاس پد را هدایت می کند و به عنوان مثال ظرفیت باتری چقدر است، یک راز باقی مانده است. همین امر در مورد حافظه کاری و فضای ذخیره سازی و همچنین نسخه اندروید صدق می کند. فرض می شود که OnePlus به اندروید 13 متکی است. با این حال، این هنوز تایید نشده است.

کنار تبلت وان پلاس همچنین می خواهد گوشی موبایل OnePlus 11 و هدفون OnePlus Buds Pro 2 را در این رویداد معرفی کند. با OnePlus 11، از قبل مشخص است که فعلا در آلمان عرضه نخواهد شد.