این روشی است که اکنون از طریق برنامه و آنلاین کار می کند

همچنین اینجا وجود دارد فقط بدهی مستقیم به عنوان روش پرداخت. بلیط را در قالب بارکد به آدرس ایمیل ارائه شده دریافت خواهید کرد. می‌توانید آن را پرینت بگیرید یا کد را در تلفن هوشمند خود ذخیره کنید و آن را با چک نشان دهید. بلیط رزرو شده را می توان بعداً در قسمت ورود در Transdev مشاهده کرد.

HanseCom GmbH

اطلاع: بلیط 49 یورویی هنوز در DB Navigator موجود نیست. همچنین هنوز امکان رزرو در برنامه های انجمن های حمل و نقل فردی وجود ندارد. اما این نیز باید بعدا امکان پذیر شود. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه کاغذی چاپ شده در باجه بلیط یا دستگاه وجود خواهد داشت یا خیر. هنگام دانلود، مطمئن شوید که فقط برنامه رسمی را از HanseCom دریافت می کنید. گاهی اوقات کلاهبرداران برنامه های جعلی را با نام های شناخته شده ارسال می کنند که حاوی بدافزار هستند.

نحوه دریافت بلیط آلمان در اپلیکیشن

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

منبع باز در مقابل نرم افزار تجاری – از چه چیزی استفاده می کنید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع فسخ بلیط آلمان می تواند به طور مستقیم در برنامه انجام می شود اراده. می توانید از نماد نمایه برای مدیریت بلیط خود، تغییر داده های شخصی یا روش پرداخت و در بخش پرسش و پاسخ زیر و رو کردن برخی از سوالات رایج در مورد بلیط آلمان در آنجا پاسخ داده شده است. می توانید سؤالات کلی در مورد اشتراک و صورتحساب خود را به انجمن حمل و نقلی که هنگام ثبت نام در برنامه Deutschland-Ticket انتخاب کرده اید، مطرح کنید.

بلیط 49 یورویی را به صورت آنلاین پیش خرید کنید

بلیط 49 یورویی برای سفر با وسایل نقلیه عمومی محلی در آلمان در راه است، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی. با این وجود، می توانید بلیط 49 یورویی را پیش خرید کنید. برنامه بلیط آلمان در حال حاضر موجود است.

برنامه
بلیط آلمان را پیش خرید کنید

در اینجا نحوه دریافت بلیط 49 یورویی اکنون آمده است:

  1. پس از دانلود برنامه ثبت نام می کنید با آدرس ایمیل شما. اگر قبلاً یک حساب «HandyTicket» دارید، می‌توانید از آن برای ورود به سیستم استفاده کنید.
  2. سپس یک “شریک قراردادی برای بلیط“. این شریک رسمی قرارداد برای اشتراک بلیط 49 یورویی شما خواهد بود. در حالت ایده آل، شما از انجمن حمل و نقلی که در شهر شما فعال است استفاده کنید.
  3. شرایط و ضوابط را بخوانید و در صورت موافقت کادر را علامت بزنید.
  4. هنگام ثبت نام مجدد یک ایمیل برای تایید اطلاعات شما ارسال شد. ایمیل را باز کنید و لینک را دنبال کنید تا آدرس خود را ثبت کنید.
  5. سپس در برنامه ادامه می یابد. اطلاعات شخصی خود را در اینجا وارد کنید. البته که باید فقط اطلاعات واقعی پس از همه، بلیط به شخص با این اطلاعات می رسد.
  6. سپس انتخاب می کنید که بلیط آلمان شما چه زمانی معتبر باشد: 1.5.، 1.6. یا 1.7 دولت فدرال و ایالتی قصد دارند از اول آوریل شروع کنند. به محض رسمی شدن این تاریخ، احتمالا بتوانید بلیط این تاریخ را نیز در اپلیکیشن خریداری کنید.
  7. مشخصات حساب خود را وارد کنید. هزینه بلیط 49 یورویی را فقط می توان از طریق برنامه با پرداخت مستقیم SEPA پرداخت کرد، نه از طریق Paypal، کارت اعتباری یا روش های دیگر.
  8. اشتراک تکمیل شد. لازم نیست بلیط آلمان ماه به ماه خریداری شود. با این حال توجه داشته باشید که شما باید ترک کند، اگر نمی خواهید یک ماه رانندگی کنید.

همچنین، می‌توانید اشتراک را در فروشگاه آنلاین شرکت قطار و اتوبوس Transdev پیش‌سفارش کنید. بلیط را می توان از قبل با تاریخ شروع در آنجا خریداری کرد از 1 آوریل رزرو شود در صورت تاخیر در شروع، شروع اشتراک شما به اولین روز رسمی بلیط آلمان موکول می شود.

بی معنی ترین برنامه ها برای گوشی هوشمند شما

اپلیکیشن بلیط آلمان: بلیط 49 یورویی را پیش خرید کنید

HanseCom PTTS GmbH

اپلیکیشن بلیط آلمان

اپلیکیشن بلیط آلمان

بلیط را می توان در فروشگاه آنلاین شرکت راه آهن Transdev نیز خریداری کرد. اگر بلیط را زودتر تهیه کردید، می توانید به محض موجود شدن و اعتبار رسمی از آن استفاده کنید. به این ترتیب می توانید از زمان انتظار احتمالی و مشکلات سرور در زمانی که دیگران برای گرفتن بلیط آلمان عجله دارند و شما از روز اول اعتبار برای سفر آماده هستید جلوگیری کنید.

توجه: برنامه بلیط آلمان توسط دویچه بان ساخته نشده است، بلکه توسط حمل و نقل عمومی HanseCom توسعه یافته است. این شرکت قبلاً برنامه های متعددی را برای شرکت های حمل و نقل مختلف توسعه داده است. پایگاه مشتریان شامل BVG (برلین)، روهربان، هوچبان، موبیل، VBB (انجمن حمل و نقل برلین-براندنبورگ) است. می توانید اپلیکیشن مربوطه برای اندروید و iOS را از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید: