این ارقام وضعیت مصرف کنندگان آلمانی را نشان می دهد

این نتیجه یک نظرسنجی است که توسط شرکت تحقیقات بازار YouGov به نمایندگی از پست بانک انجام شده است. پس بیا 21 درصد از کارگران مورد بررسی با حقوق خالص آنها “و نه”. در مورد دور به علاوه 8.5 درصد بیان کرد که پول “اصلا” کافی نیست.

بر اساس این نظرسنجی، خانوارهایی که دارای خانواده مشترک هستند، به ویژه تحت تأثیر قرار می گیرند درآمد خالص کمتر از 2500 یورو هر ماه. بیا اینجا 43 درصد با پول موجود کافی نیست (منبع: ولت).

بانک پس انداز قبلاً محاسبه کرده بود که درآمد کدام خانوارها هنوز – تا حدی – در طول بحران رشد داشته است. بر این اساس، خانوارهای آلمانی باید بیش از 3500 یورو در ماه برای این کار در دسترس داشته باشند ذخایر باقی مانده ماندن.

اکنون زمان پس انداز است

اگر پول کمتری در اختیار دارید، مجبور شده‌اید با پولی که ماه‌ها پس‌انداز کرده‌اید زندگی کنید – یا خودتان را به میزان قابل توجهی محدود کنید. اما نه تنها هزینه های روزمره در مرحله گرانی به چالش تبدیل می شود. همچنین هزینه های یکباره غیرمنتظره افراد بیشتری را با مشکلات غیر قابل حل مواجه می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بر اساس مطالعه دیگری از Sparkasse، حتی قبل از بحران سال 2022، تقریباً یک سوم آلمانی‌ها برای هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده بیش از 1150 یورو هیچ توانایی مالی نداشتند. Liane Buchholz، رئیس انجمن بانک های پس انداز Westphalia-Lippe، قبلاً هشدار داده است که 70 درصد از مصرف کنندگانr تمایل دارند خریدهای بزرگتر را در حال حاضر به تعویق بیندازند خواهد شد

در اسپارکاسه، همه می‌دانند که تورم موجودی حساب‌های آلمانی را می‌خورد. برای بسیاری از مصرف کنندگان، حتی با حقوق های بالا، به سختی آنقدر باقی مانده است که بتوانند با زندگی روزمره کنار بیایند. اکنون یک مطالعه جدید پیش بینی های زشت کارشناسان مالی را تأیید می کند.

پول خیلی کم: تقریباً یک سوم دیگر نمی توانند مخارج زندگی خود را تامین کنند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

ماه هاست که تورم بالا با ما همراه بوده است. با گذشت زمان، درآمدهای بالاتر نیز تحت فشار فزاینده ای قرار می گیرند. اگر قبلاً پول کم بود، بسیاری از مصرف کنندگان اکنون در آب هستند: تقریباً یک سوم درآمد ماهانه دیگر کافی نیست، در مورد فعلی ها پرداخت هزینه های زندگی تا بتوانم

این برنامه ها همچنین می توانند در تنگناهای مالی کمک کننده باشند:

اما چشم اندازهای خوبی نیز وجود دارد: در حالی که نرخ تورم هنوز بسیار بالا و 7.5 درصد است، در آلمان برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است. نظرسنجی YouGov نیز این را نشان داد بیش از هر کارمند دوم (53.6 درصد) سال بعد با یکی افزایش حقوق محاسبه.