بازی سوییچ در متاکریتیک 96 درصد امتیاز کسب کرده است

چه آنها را دوست داشته باشید یا نه، سایت هایی مانند Metacritic یا OpenCritic خود را به عنوان این نام معرفی کرده اند اندازه ثابت در بازار بازی های ویدیویی ایجاد شده و توسط تعداد زیادی از بازیکنان به عنوان یک معیار یا حتی یک استدلال قاتل برای کیفیت در نظر گرفته می شود.

The House in Fata Morgana – تریلر رسمی

خانه در فتای مورگانا یکی است رمان تصویری از سال 2012، که در سال 2021 مجدداً برای سوییچ عرضه شد، زیبا و با تمام پسوندها در بازی فوق العاده متنی، شما در طول چندین قرن شخصیت های متعددی را همراهی می کنید و داستانی پر از تراژدی و رنج را تجربه می کنید.

این چیزی است که منتقدان و طرفداران در مورد نکته اینسایدر سوییچ می گویند

«خانه در فاتا مورگانا یک اثر هنری واقعی است و هیچ جنبه ای از مفهوم آن را از دست نمی دهد. به شدت برای طرفداران این ژانر توصیه می شود.» (منبع: Universo Nintendo)

تقریباً هر گیمری این نام ها و مارک ها را می شناسد. از سوی دیگر، بازی سوییچ تقریبا ناشناخته است خانه در فتای مورگانا. این بازی حتی از Tears of the Kingdom با 96 درصد جلوتر است (به متاکریتیک مراجعه کنید).

“The House in Mirage on Nintendo Switch بهترین راه برای تجربه یک شاهکار واقعی داستان است.” (منبع: The Mako Reactor)

وقتی یک بازی مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به امتیاز 96 درصد می رسد، نه تنها باعث ایجاد تبلیغات در اینترنت می شود، بلکه جایگاه خود را به عنوان یک شاهکار تثبیت می کند. و نینتندو چندین الماس از این دست تولید کرده است. برای مثال، Super Mario Odyssey (97 درصد) یا Metroid Prime Remastered (94 درصد) از جمله این موارد است.

«خانه در فاتا مورگانا» تأثیر عمیقی بر من گذاشت: اکنون پاسخی به این سؤال دارم که «آخرین بازی که شما را به گریه انداخت چه بود؟» (منبع: NintendoWorldReport)

نسخه PC در Steam نیز در دسترس خواهد بود بسیار مورد تحسین بازیکنان قرار گرفت. در اینجا رمان بصری امتیاز کاربر مثبت 95 درصد را دارد (به Steam مراجعه کنید).

بازی های فوق العاده زیادی روی نینتندو سوییچ وجود دارد. برندهایی مانند Super Mario و Zelda به طور خاص به رتبه‌بندی چشمگیر بیش از 90 درصد در جمع‌آوری نقد متاکریتیک می‌رسند. در سایه این بازی ها اما، یک بازی سوییچ دیگری وجود دارد که منتقدان و بازیکنان به شدت به آن علاقه دارند.

سوئیچ نینتندو

بهتر از زلدا؟ VN از Tears of the Kingdom پیشی گرفت

داستان بازی به قدری خوب نوشته شده است که برخی از طرفداران The House in Mirage را به عنوان بهترین VN تا کنون معرفی می کنند. برخی حتی صحبت می کنند بزرگترین داستان بازی ویدیویی تمام دوران. در اینجا چند گزیده از بررسی ها آورده شده است:

البته صداهای انتقادی هم وجود دارد. به هر حال، VN ها یک ژانر نسبتاً خاص بازی ویدیویی هستند. بدزبان ها حتی ممکن است ادعا کنند که The House in Mirage در واقع یک بازی ویدیویی نیست. پس از همه، شما به مدت 30 ساعت روی جعبه های متن کلیک می کنید. ارائه ساده گنجانده شده است. اما اگر گرفتار خط داستانی شوید، ممکن است یکی از ماندگارترین تجربه های بازی ویدیویی زندگی خود را داشته باشید.

خانه در میراژ را در فروشگاه اینترنتی نینتندو ببینید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع