اپل قیمت ها را افزایش می دهد: پرفروش ترین های محبوب گران تر است

اما افزایش قیمت اپل به همین جا ختم نمی شود، زیرا حتی افزایش های کوچک هوم پاد مینی اکنون هزینه بیشتری دارد بنابراین اپل می خواهد برای پرفروش ترین اکنون 109 یورو به جای 99 یورو دارند (به اپل مراجعه کنید). مشتریان اتریش، ایرلند، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا نیز اکنون هزینه بیشتری برای بلندگو پرداخت می کنند. اپل در حال هماهنگ کردن قیمت هوم پاد با سایر بازارهای اروپایی است. HomePod mini تنها سال گذشته در بلژیک، فنلاند و سایر کشورها ظاهر شد و سپس در آنجا قیمت بیشتری نسبت به آلمان داشت که دو سال قبل از آن عرضه شد.

در ویدیو: اپل آی مک 2021 را ارائه می کند

پرفروش ترین هوم پاد مینی هزینه بیشتری دارد

برای دو سال بدون تغییر و هنوز هم گران تر است:

اسپیکر مینی اپل هوم پاد (بلوتوث، WLAN (WiFi)

مهم است که مشتریان بدانند: قیمت های جدید هنوز مستقیماً به بازار نرسیده اند. بنابراین، اگر سریع هستید، هنوز هم می توانید یک معامله را انجام دهید و صرفه جویی در پولزیرا دیر یا زود معامله گران مستقل نیز باید قیمت های خود را افزایش دهند. با این حال، در حال حاضر، ما هنوز تقریباً 90 یورو برای HomePod mini در خرده فروشان مختلف پرداخت می کنیم (به اتو مراجعه کنید).

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 2023/01/28 ساعت 8:22 بعد از ظهر

با اعلامیه های جدید چند روز اخیر، اپل هر چیزی جز کم حرفی بوده است، زیرا هم مک بوک پروهای جدید، هم مک مینی جدید و هم بازگشت هوم پاد بزرگ با بیانیه های مطبوعاتی و ویدئوهای مربوطه مورد توجه قرار گرفته اند. هیچ هجای اپل در آن نام نمی برد افزایش قیمت. اما این دقیقاً همان چیزی است که مشتریان در فروشگاه اینترنتی اپل سازنده آیفون پیدا می کنند.

اخیراً، تمرکز گزارش ها بر روی نسخه های جدید مک بوک پرو، مک مینی جدید و نسل دوم هوم پاد بود. اما همه اینها از افزایش قیمت توسط اپل، که سازنده مخفیانه در همان نفس ساخته است، منحرف می کند. از این پس، نه تنها iMac گران تر خواهد شد، بلکه پرفروش ترین کتابی که قبلاً کاملاً ارزان بود، اکنون گران تر است.

سیب

اپل اکنون پول بیشتری برای iMac می خواهد

آی مک با تراشه M1 همچنان مانند قبل است، اما نسخه اصلی اکنون هزینه بیشتری دارد اکنون 1549 یورو به جای 1449 یورو – افزایش قیمت 100 یورو یا تقریباً 7 درصد. اگر می خواهید مدل مجهز به اتصالات بیشتر و صفحه کلید جادویی با Touch ID باشد، 110 یورو بیشتر و در نتیجه حداقل 1779 یورو می پردازید، قبلاً می توانستید این نوع را با 1669 یورو تهیه کنید (به اپل مراجعه کنید). همانطور که قبلا ذکر شد، اپل هیچ تغییری در این محصول ایجاد نکرده است. بنابراین iMac هنوز در سطح 2021 است و به زودی دومین تولد خود را جشن می گیرد.

HomePod mini هنوز در تجارت آزاد با پول کمتر در دسترس است:

اسپیکر مینی اپل هوم پاد (بلوتوث، WLAN (WiFi)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع