Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
خودروهای الکترونیکی در آلمان: بهتر از شهرت آنها؟ - مجله تکنولوژی فودزیلا

خودروهای الکترونیکی در آلمان: بهتر از شهرت آنها؟

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، جانشین بلیط 9 یورویی در اتوبوس ها و قطارها – همه اینها ما را از دو جهت به حرکت در می آورد. و از نظر تحرک چه اتفاقی افتاده است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خودروهای الکترونیکی اغلب در مقایسه با موتورهای احتراقی وضعیت بدی دارند. پیش داوری ها باقی می مانند و شانس تغییر انگیزه واقعاً بزرگ را کاهش می دهند. علاوه بر این، مرحله گران قیمت است که مشتریان را منصرف می کند. اما در حالی که قیمت ها بالا هستند، هر مشکلی که تصور می شود به آن بدی که به نظر می رسد نیست.

تحرک

خودروهای برقی در آلمان: این تردید نابجاست

با برندهای چینی، رقابت جدیدی به آلمان می آید:

کیفیت پایین در خودروهای الکترونیکی؟ کارشناسان هیچ اثری از خرابی پیدا نمی کنند

احتمالا تا آن زمان کمی طول می کشد. اما حتی کیا هم این را پیشنهاد می کند لازم نیست خودروهای الکترونیکی برای همیشه گران بمانند. نظرسنجی از مشتریان کیا نشان می‌دهد که این خودروساز چه قیمت‌هایی را برای EV9 هفت نفره برقی در نظر گرفته است. هنوز هیچ چیز قطعی نیست، اما در حال حاضر کسی در مورد حد بالای احتمالی کمتر از 68000 یورو سوال می کند. البته این اصلاً معامله ای نیست. اما در رده ای که SUV غول پیکر در آن رقابت می کند، بیش از قیمت رقابتی.

همچنین کیفیت ساخت خودروهای برقی از همان ابتدا به عنوان یک نقص در نظر گرفته شدند. کارشناسان نشان می دهند که به اندازه هیچ چیز خوبی وجود ندارد. به عنوان مثال، زنگ زدگی برای خودروهای الکترونیکی مشکلی ایجاد نمی کند، اگرچه ساختار سبک وزنی که اغلب استفاده می شود حساس است. امنیت باعث مهر و موم با کیفیت بالا و کار دقیق در ساخت می شود. به گفته دکرا، برای مثال، خودروهای الکترونیکی عموما منفی نیستند. فقط مدل 3 از تسلا از تولیدات ایالات متحده، زنگ زدگی سریع و غیر معمول نیست.

مشکل دیگر برای بسیاری این است قیمت خرید بالا – یک بحث قاتل واقعی، به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی. اما این فقط در مورد خودروهای برقی نیست. این سوال که آیا مشتریان توانایی خرید خودرو را دارند یا خیر، بسیار بزرگتر است. همانطور که نمونه فولکس‌واگن نشان می‌دهد، باید توسط سازندگان جدی گرفته شود. به گفته رئیس برند توماس شافر، فولکس واگن هنوز از استرومر مقرون به صرفه دست برنداشته است – اما هنوز هیچ راه حلی در چشم نیست.

با این وجود، بسیاری از تعصبات همچنان ادامه دارد و برخی از مشتریان ناآرام هستند. اما آیا واقعا خودروهای الکترونیکی هستند؟ آنقدر بد که شهرت آنها نشان می دهد؟ از نظر عینی، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد: خریداران بالقوه هنوز محدوده ناکافی را به عنوان اولین دلیل برای تصمیم گیری در برابر استرومر قرار می دهند. با این حال، در همان زمان، همانطور که یک نظرسنجی اخیر نشان داد، نسبت کسانی که نگران زیرساخت ضعیف شارژ هستند در حال کاهش است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

هر دو مشکل مرتبط هستند: اگر برد بزرگ باشد، ایستگاه های شارژ کمتری مورد نیاز است. اما اگر پوشش با ایستگاه های شارژ با کارایی بالا بهبود یابد، هر کیلومتر اضافی دیگر در مورد برد مهم نیست. با وجود شک و تردید خاصی در بین خریداران، وضعیت کلی خودروهای الکترونیکی بهبود خواهد یافت بنابراین.

استرومرها گران هستند، اما آیا همینطور باقی می ماند؟

اتفاقا ایمنی باتری یکی از اولویت های اصلی خودروسازان است. بنابراین اجازه ندهید این شش افسانه باتری شما را از خرید یک باتری باز دارد. و اگر از کسانی که قبلا استرومر خریده اند بپرسید، موضوع به هر حال روشن است: اکثر آنها نمی خواهند به موتور احتراقی برگردند.

حداقل به گفته کارشناسانی مانند فردیناند دودنهوفر، پیشرفت خودروهای الکتریکی در حال تزلزل است. او با آن پیش بینی می کند کاهش پاداش زیست محیطی کاهش علاقه مشتریان و چند سال سخت برای خودروهای الکترونیکی از سال 2023 به بعد. اما حقیقت نیز صادق است: سال 2022 موفق ترین سال برای خودروهای الکترونیکی بود.