هنگامی که گوگل در کنفرانس I/O در ماه مه به طور غیرعادی در مورد نسل بعدی تلفن های پیکسل صحبت کرد، اولین نگاهی به سخت افزار اضافی نیز مشاهده شد. علاوه بر پیکسل واچ، این اطمینان حاصل شد تبلت پیکسل ایجاد غوغا کند گوگل توضیح بیشتری در مورد این تبلت نداد، اما چیزهای جدید جالبی در کد نسخه بتا اندروید جدید کشف شد.

گوگل در حال کار بر روی تبلتی برای سری پیکسل است. چیزی که سازنده هنوز فاش نکرده است این است که یک نسخه Pro نیز وجود خواهد داشت. یادداشت های موجود در کد اندروید در واقع اجازه هیچ نتیجه گیری دیگری را نمی دهند. پردازنده Pixel 7 (Pro) را می توان در Pixel Tablet Pro استفاده کرد.

گوگل

Google: نکاتی در مورد نوع Pro تبلت پیکسل

بر اساس گزارش‌های تایید نشده، گوگل می‌تواند تبلت خود را عمدتاً برای خانه‌های هوشمند و احتمالاً به عنوان یک نمایشگر هوشمند طراحی کند. هنوز در مورد عرضه به بازار ابهام وجود دارد. در ماه مه گفته شد که “در نظر دارد” این کار را انجام دهد تبلت در سال 2023 عرضه می شود.

با توجه به افشای اطلاعات قبلی، نسخه استاندارد این تبلت از پردازنده Tensor توسعه یافته توسط گوگل استفاده می کند که در سری گوشی های تلفن همراه پیکسل 6 نیز یافت می شود. زیرا گوگل قبلاً این را دارد وجود تانسور 2 تایید شد دارد، این پردازنده می تواند در “Pixel Tablet Pro” استفاده شود. با این حال، در حال حاضر این فقط یک شایعه است.