WLAN خانگی اتصال به دنیای خارج است. اگر WLAN خودتان مشکل ایجاد کند، مشکل بزرگ است. تاکنون برای رفع مشکلات مجبور بوده اید به اپلیکیشن های خارجی دسترسی داشته باشید. اما لازم نیست اینطور باشد، زیرا از اندروید 13 و One UI 5.0 به بعد یک ابزار تجزیه و تحلیل WLAN در هر تلفن همراه سامسونگ وجود دارد (منبع: AndroidPolice). سپس می توانید از این برای خواندن نقاط ضعف WLAN خانگی خود استفاده کنید و در صورت لزوم آنها را با یک تکرار کننده بهبود دهید.

این به شما امکان می دهد گزینه های توسعه دهنده را برای WLAN فعال کنید و می توانید در آنجا به اطلاعات زیادی در مورد شبکه بی سیم خود دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، هنگام حرکت با تلفن همراه سامسونگ، یک صفحه نمایش گرافیکی از محل اتصال خوب دریافت می کنید. به این ترتیب می توانید نقاط ضعف WLAN را شناسایی کرده و با جابجایی روتر یا استفاده از تکرار کننده ها آنها را بهبود ببخشید. بسیار کاربردی است که چنین عملکردی مستقیماً در تلفن همراه ادغام شود.

سامسونگ تست بتا را با اندروید 13 و One UI 5.0 برای اولین گوشی ها آغاز کرده است. معمولا چند هفته بیشتر طول می کشد تا نسخه نهایی منتشر شود. گوگل ابتدا باید اندروید 13 را نهایی کند. تنها پس از آن نسخه نهایی برای دستگاه های سامسونگ توزیع می شود. سپس دوباره بررسی می کنیم که آیا این عملکرد WLAN هنوز به همان اندازه پنهان است یا دسترسی به آن آسان تر است.