می توانید به این تولید کنندگان اعتماد کنید

به خصوص در مورد خودروهای برقی Consumer Reports بر مشکلات باتری ها، سیستم های شارژ و موتورها تمرکز داشت. دارندگان شورولت بولت، فورد موستانگ ماخ-ای، هیوندای کونا الکتریک و فولکس واگن ID.4 بیشتر مشکلات را گزارش کردند (منبع: Consumer Reports).

Consumer Reports، قابل مقایسه با مراکز مشاوره مصرف کننده آلمانی، رتبه بندی سالانه معتبرترین خودروسازان را منتشر کرده است. تویوتا، لکسوس و بی ام و بنابراین به این ترتیب سه برند قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند. برای BMW، ده پله نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. مزدا، خودروساز رتبه دوم سال گذشته، دو پله سقوط کرد و به رتبه چهارم رسید، در حالی که هوندا پنج رتبه اول را تکمیل کرد.

این رتبه بندی دارای گزارشات مصرف کننده است داده های بیش از 300000 وسیله نقلیه از مدل سال 2000 تا 2022. با این حال، هیچ آزمایش شخصی انجام نشد، اما با اعضای سازمان مصرف کننده مصاحبه شد. 17 ناحیه مشکل از جمله مشکلات احتمالی موتور، گیربکس یا الکترونیک خودرو مورد سوال قرار گرفت.



منبع

سازمان مصرف کننده آمریکایی Consumer Reports معتبرترین برندهای خودرو را انتخاب کرده است. تنها دو خودروساز آلمانی در رتبه بندی سالانه به 10 خودروی برتر راه یافتند. در صدر دو تولید کننده ژاپنی قرار دارند.

بی ام و

رتبه بندی: بهترین خودروهای تویوتا، لکسوس و بی ام و

آیا خرید ماشین برقی ارزشش را دارد؟ پاسخ در ویدیو:

گزارش های مصرف کننده: رتبه بندی بر اساس نظرسنجی

علاوه بر بی‌ام‌و، تنها یک تولیدکننده آلمانی دیگر در بین 10 شرکت برتر قرار گرفت. آئودی را می توان در رتبه هشتم یافت. فولکس واگن می تواند جایگاه بیست و دوم را به خود اختصاص دهد، مرسدس با پنج پله سقوط به جایگاه بیست و چهارم رسید.

همه مدل‌های تویوتا به جز دو مدل دارای قابلیت اطمینان بالاتر از حد متوسط ​​هستند. در راس این برند قرار دارد تویوتا کرولا کراس. با این حال، Tundra، یک پیکاپ جدید از این برند، یکی از وسایل نقلیه کمتر قابل اعتماد است. RAV4 Prime Plug-in Hybrid به یک نتیجه متوسط ​​دست یافت.