در Resident Evil 4 Remake، وقتی لوازم جانبی Cat Ears را برای Leon پیدا کردید، می‌توانید قفل مهمات بی‌نهایت را باز کنید. در اینجا می‌توانید نحوه دریافت آن و دریافت مهمات نامحدود برای همه سلاح‌های خود را بیابید.

بازسازی Resident Evil 4

قفل گوش گربه را باز کنید

اگر مهمات بی نهایت می خواهید، باید برای آن واقعاً سخت کار کنید. لوازم جانبی Leon’s Cat Ears این ویژگی را دارد: «همه سلاح‌ها را می‌توان بی‌نهایت بدون مصرف مهمات خود بارگیری کرد».

اگر می خواهید قفل گوش های گربه را باز کنید، باید داستان اصلی را در حالت “Pro” با رتبه S+ تکمیل کنید. این تقریباً سخت ترین چالش در بازی است که در آن باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • شما باید یک بازی کاملاً جدید (playthrough 1) را شروع کنید زیرا رتبه S+ در New Game Plus امکان پذیر نیست است.
  • بر این اساس، بدون تجهیزات به دست آمده از بازی های قبلی شروع می کنید و از ابتدا شروع می کنید.
  • بعد از اینکه داستان را در هر سطح دشواری کامل کردید، سطح دشواری “حرفه ای” را باز می کنید.
  • حرفه ای بالاترین سختی است. وجود دارد بدون ذخیره خودکار و تنها تقابل کامل با چاقو مهم است. تمام ارتقاء سلاح ها از ابتدا در دسترس هستند.
  • برای رتبه S+ باید بازی را انجام دهید در کمتر از 5 ساعت و 30 دقیقه کامل می شود و فقط 15 بار می تواند ذخیره شود.
  • ابتدا باید سایر چالش ها را تکمیل کنید و رتبه S+ را در سختی Veteran کامل کنید.
  • انجام این کار باعث باز شدن سایر امتیازات مفید می شود. اینها شامل زره اشلی (او را آسیب ناپذیر می کند)، سر مرغ (لوازم جانبی لئون که آسیب فیزیکی را کاهش می دهد) و سلاح های جایزه شیکاگو سویپر و هندکانن.
  • شما می توانید بدون محدودیت از سلاح های جایزه استفاده کنید، آنها شما را از رتبه S+ حذف نمی کنند. از فصل 7 می توانید یک بلیط ارتقاء ویژه را در تاجر مبادله کنید تا در نهایت مهمات را برای یکی از سلاح های جایزه باز کنید. این باعث می شود که بقیه مراحل بازی بسیار آسان تر شود.

مهمات بی نهایت بگیرید

وقتی چالش را کامل کردید، می‌توانید گوش‌های گربه را در فروشگاه جایزه به قیمت 2000 AP خریداری کنید و سپس از طریق آیتم منوی “اضافی” آنها را برای Leon تجهیز کنید. در بازی نماد بی نهایت مهمات برای سلاح ها را خواهید دید و از این به بعد دیگر نگران پر کردن آن نخواهید بود. مانند همه لوازم جانبی، می توانید بدون محدودیت از گوش گربه در تمام بازی های ذخیره شده خود استفاده کنید. آنها بر رتبه شما تأثیری ندارند.

می‌توانید گوش‌های گربه را در منوی اضافی زیر لوازم جانبی Leon تجهیز کنید (منبع: Screenshot GIGA).
می توانید گوش های گربه را در منوی اضافی زیر لوازم جانبی Leon تجهیز کنید (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

در ادامه مطلب چهار اسلحه هر چند گوش گربه کار نمی کند:

  • پرتاب بولت: پیچ‌ها به‌طور خودکار بارگیری نمی‌شوند و همچنان باید ساخته شوند.
  • موشک انداز: راکت‌اندازهایی که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را در روستا، قلعه و جزیره بخرید، پس از یک شلیک با گوش‌های گربه مصرف می‌شوند. با این حال، می‌توانید با پیشروی در بازی، قفل یک موشک‌انداز بی‌نهایت را باز کنید.
  • چاقوی تاکتیکی: ماندگاری این چاقو با گوش های گربه ای نیز کاهش می یابد.
  • چاقوی رزمی: ماندگاری این چاقو با گوش های گربه ای نیز کاهش می یابد.

آیا می توانید گوش های گربه را پنهان کنید؟

اگر ظاهر گوش های گربه را دوست ندارید، اما همچنان می خواهید از مهمات بی نهایت استفاده کنید، باید با آن زندگی کنید. متأسفانه، شما نمی توانید گوش های گربه را پنهان کنید، و آنها در هر لباسی که لئون می پوشد ظاهر می شوند.

چقدر رزیدنت اویل را می شناسید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.