شوتر درخشان یوبی سافت سزاوار بازگشت است


ناشر یوبی سافت با The Division، Rainbow Six و Far Cry تعدادی از سری های تیراندازی موفق تولید کرده است. از سوی دیگر، بازی‌های Ghost Recon یک سقوط واقعی را ایجاد کردند. پس وقت آن است که به ریشه های سریال برگردیم!

Ghost Recon: Breakpoint

تفسیری از دانیل بولد

ظهور و سقوط Ghost Recon

در سال 2001، Tom Clancy’s Ghost Recon نور روز را دید. همراه با Rainbow Six، SWAT 3 و Operation Flashpoint این بازی ها ژانر تیراندازی تاکتیکی را تعریف کردند.

موفقیت Ghost Recon منجر به دنباله های متعدد شد.

با افزایش محبوبیت جهان های باز، سری Ghost Recon بر این اساس اقتباس شده است. سپس Wildlands در سال 2017 آمد اولین بازی جهان باز این برند.

نقدها متفاوت بود، اما موفقیت مستلزم ادامه آن بود. جانشینی به نام Breakpoint دو سال بعد منتشر شد اما او یک فرود تصادفی واقعی داشت.

دلایل زیادی برای این وجود دارد: آنچه زمانی سریال تاکتیکی بود، اکنون بود یک لوت تیرانداز عمومی تبدیل شدن، بازیکنان با عجله را از طریق یک جهان باز بی اهمیت. سایه ای که شایسته نام “Ghost Recon” نیست.

به همین دلیل زمان بلند شدن است نقاط قوت قبلی سریال فکر کردن حتی لازم نیست به ابتدا برگردیم. درعوض، Ubisoft Future Soldier باید دوباره بازدید کند – آخرین Ghost Recon خوب!

تریلر Ghost Recon: Future Soldier Coop

ترکیبی عالی از مخفی کاری و اکشن

Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier در سال 2012 برای PS3، Xbox 360 و PC منتشر شد. که در تیراندازی سوم شخص تاکتیکی بازیکنان باید به عنوان یک واحد ویژه ماموریت های مختلفی را حل کنند.

به جای Open World، سرباز آینده بر اساس سطوح مختلفکه به لطف گجت های مختلف از جمله قابلیت ادغام با محیط به روش های مختلفی قابل حل است. اما تمرکز قبل از هر چیز است رویکرد تاکتیکیبرای از بین بردن یواشکی دشمنان متعدد.

با این حال، برخی نیز وجود دارد بخش های اکشن که بیشتر یادآور CoD هستند. به این ترتیب، Future Soldier اصول اولیه سریال را با عناصر مدرن ترکیب می کند.

از این نظر، تنها اگر یوبی سافت از اینجا شروع کند و برند را بیشتر به این سمت هدایت کند، مطلوب خواهد بود. بر فراز یک سرباز احتمالی آینده 2 بسیاری از طرفداران مطمئنا خوشحال خواهند شد!

به هر حال: در حال حاضر می توانید Future Soldier را با قیمت 3.74 یورو در Steam دریافت کنید. با این حال، پورت PC باید با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند. اما شاید قیمت پایین ارزش ریسک را داشته باشد.



منبع