در Resident Evil 4 Remake، دستاوردهای شما بر این اساس پاداش می‌گیرند و تعدادی ویژگی اضافی قابل باز شدن وجود دارد که به بازی‌های جدید اضافه می‌شود. در این مرحله ما به شما یک نمای کلی از تمام جوایز قابل بازگشایی و نحوه دریافت آنها ارائه می دهیم.

بازسازی Resident Evil 4

سلاح های جایزه باز شدنی

جالب ترین آنها مطمئناً سلاح های اضافی در Resident Evil 4 Remake هستند که می توانید آنها را باز کنید. برای دریافت آنها باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • چاقوی ابدی: برای این کار باید تمام 16 کاستلان (شکل‌های کوچک شبیه به قلاب‌ها در دیگر بازسازی‌ها) را در طول بازی از بین ببرید. در هر فصل یکی وجود دارد. لازم نیست همه آنها را در یک بازی از بین ببرید. شما می توانید این کار را در تمام ذخیره های خود انجام دهید. اگر چاقوی ابدی را به طور کامل ارتقا دهید یا از بلیط ارتقاء ویژه فروشنده استفاده کنید، غیر قابل تخریب.
  • Chicago Sweeper (در نسخه اصلی 2005 Chicago Typewriter نامیده می شود): Tommy Gun از شما می‌خواهد که داستان اصلی را در درجه سختی حرفه‌ای با رتبه A (۷ ساعت یا کمتر) کامل کنید. اتفاقاً New Game Plus نیز در اینجا به حساب می آید که باز کردن قفل سلاح را بسیار آسان می کند. قفل “Pro” را پس از اولین بازی خود در هر مشکلی باز می کنید. اگر Chicago Sweeper را به طور کامل ارتقا دهید یا از یک بلیط ارتقاء ویژه از فروشنده استفاده کنید، می توانید مهمات بی نهایت را برای این سلاح باز کنید.
  • توپ دستی: برای این مگنوم بسیار قدرتمند، باید یک بازی کاملاً جدید را انجام دهید (New Game Plus در اینجا به حساب نمی آید!) در سطح دشواری “Pro” و ممکن است از هیچ سلاح جایزه دیگری (Chicago Sweeper و Eternal Knife) استفاده نکنید. قفل “Pro” را پس از اولین بازی خود در هر مشکلی باز می کنید. اگر توپ دستی را به طور کامل ارتقا دهید یا از بلیط ارتقاء ویژه فروشنده استفاده کنید، می توانید قفل مهمات بی نهایت را برای این سلاح باز کنید.
  • موشک پرتاب بی نهایت (در بازی به عنوان یک سلاح جایزه به حساب نمی آید): Infinite Ammo Rocket Launcher فقط در New Game Plus موجود است و نمی توان از آن در یک بازی کاملاً جدید استفاده کرد. برخلاف سایر سلاح های جایزه، در قسمت ذخیره سازی ماشین تحریر ذخیره نمی شود. می توانید آن را از تاجر در New Game Plus با قیمت 2,000,000 پستا خریداری کنید. احتمالاً پس از اولین بازی خود نخواهید توانست آن را بپردازید. بهتر است تمام گنج ها را جمع آوری کنید، سپس باید پول را جمع آوری کنید. موشک پرتاب بی نهایت نیازی به ارتقاء بیشتر ندارد و موشک های بی نهایتی شلیک می کند که حتی رئیس ها را تنها با یک شلیک می کشند. این برای باز کردن قفل Chicago Sweeper در Pro بسیار عالی است و هر بازی را به یک نسیم تبدیل می کند. با این حال، از آنجایی که فقط در NG+ موجود است، در سطوح مختلف دشواری فقط می‌توانید به حداکثر رتبه S برسید.

یک اطلاعیه: سه اسلحه جایزه Eternal Knife، Chicago Sweeper و Handcannon پس از فعال سازی در کنار ماشین های تحریر در کمپ قرار می گیرند. می توانید آنها را مستقیماً از تمام بازی های ذخیره شده خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از آنها در یک بازی کاملاً جدید استفاده کنید و بنابراین از آنها در بازی‌هایی که می‌خواهید رتبه S+ را کسب کنید نیز استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هر بار که یک بازی جدید را شروع می کنید باید آنها را از ابتدا بهبود دهید تا امتیازات مهمات بی نهایت را به دست آورید.

لباس‌ها و لوازم جانبی قابل باز شدن با امتیازات

با پیشرفت در بازی، می توانید بسیاری از لباس ها، لباس ها و لوازم جانبی را باز کنید. در راهنمای پیوندی، ما یک نمای کلی به شما ارائه می دهیم. در این مرحله می‌خواهیم چند مورد از این موارد را که دارای ویژگی‌های اضافی خاص هستند، برجسته کنیم.

  • زره اشلی: Ashley’s Knight Armor از شما می خواهد که داستان اصلی را حداقل در حالت Veteran با رتبه A (10 ساعت یا کمتر) کامل کنید. اتفاقاً پاس در New Game Plus نیز در اینجا به حساب می آید. به لطف زره، اشلی در برابر هر گونه آسیبی آسیب ناپذیر می شود و همچنین نمی تواند توسط مخالفان حمل شود زیرا او در زره بسیار سنگین است. می‌توانید زره اشلی را برای همه بازی‌های خود تجهیز کنید، و گرفتن رتبه S+ را آسان‌تر می‌کند، زیرا دیگر لازم نیست نگران اشلی در زره باشید. استفاده از زره هیچ جریمه ای برای رتبه کسب شده به شما نمی دهد.
  • ماسک گاز: با استفاده از این وسیله جانبی برای Leon، بدون توجه به اینکه با چه سختی بازی می کنید، می توان از کمک هدف استفاده کرد. برای دریافت ماسک گاز، داستان اصلی را در حداقل سختی حرفه ای کامل کنید. Pro پس از اتمام داستان اصلی برای اولین بار در هر سختی آنلاک می شود.
  • دم گرگ: این وسیله جانبی برای Leon به طور قابل توجهی آسیب ناشی از حملات غوغا را افزایش می دهد. برای باز کردن قفل لوازم جانبی، داستان اصلی را با حداقل درجه سختی کمکی با رتبه S+ (4 ساعت یا کمتر) کامل کنید. باید یه بازی جدید باشه نه New Game Plus!
  • شاخ گوزن: این لوازم جانبی برای Leon به طور قابل توجهی آسیب ناشی از حملات چاقو را افزایش می دهد. داستان اصلی را در حداقل درجه سختی استاندارد با رتبه S+ (5 ساعت یا کمتر) تکمیل کنید تا قفل لوازم جانبی باز شود. باید یه بازی جدید باشه نه New Game Plus!
  • سر مرغ: با استفاده از این لوازم جانبی لئون، آسیب وارده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. داستان اصلی حداقل درجه سختی Veteran را با رتبه S+ (5 ساعت 30 دقیقه یا کمتر) کامل کنید تا قفل این وسیله جانبی باز شود. باید یه بازی جدید باشه نه New Game Plus!
  • گوش گربه: با استفاده از این وسیله جانبی لئون، تمامی سلاح ها را می توان بدون استفاده از مهمات بی نهایت بارگیری کرد. برای باز کردن قفل این لوازم جانبی، داستان اصلی در درجه سختی Pro را با رتبه S+ (5 ساعت و 30 دقیقه یا کمتر و حداکثر 15 بار ذخیره کنید) کامل کنید. باید یه بازی جدید باشه نه New Game Plus!

چقدر رزیدنت اویل را می شناسید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.